|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
10. novembra 2017
Prieskum: Najčítanejším denníkom je Nový Čas, týždenníkom Plus 7 dní
Najčítanejšími celoštátnymi denníkmi v druhom a treťom kvartáli roku 2017 boli Nový Čas, Pravda a Plus jeden deň. Vyplýva to z najnovšieho ...
Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR Štefan Puškáš
Bratislava 10. novembra (TASR) - Najčítanejšími celoštátnymi denníkmi v druhom a treťom kvartáli roku 2017 boli Nový Čas, Pravda a Plus jeden deň. Vyplýva to z najnovšieho prieskumu MML–TGI, ktorý predstavila spoločnosť Median SK.Nový Čas si udržal prvú pozíciu s 15 percentami. Čítanosť na úrovni šesť percent majú denníky Pravda a Plus jeden deň. Nasleduje denník Sme s piatimi percentami a Šport so štyrmi percentami. Korzár a Hospodárske noviny majú čítanosť troch percent populácie vo veku 14 - 79 rokov.
Najčítanejším týždenníkom je Plus 7 dní so siedmimi percentami. Šesťpercentnú čítanosť má týždenník Báječná žena. Život a Nový Čas pre ženy majú päť percent. Štyri percentná obyvateľov Slovenska čítajú Eurotelevíziu. Týždenníky Slovenka a Katolícke noviny majú trojpercentnú čítanosť. Sieť týždenníkov Regionálne noviny (regionPRESS) dosiahla desať percent a sieť Petit Press MY noviny päťpercentnú čítanosť.
Najčítanejším titulom medzi dvojtýždenníkmi je TV max s piatimi percentami. Nasledujú Tele plus, Bratislavské noviny a Relax s dvomi percentami. Dvojtýždenníky Stop i Žena a život dosiahli jednopercentnú čítanosť. Sieť titulov ECHO Dvojtýždenníky dosiahla čítanosť štyri percentá.
Poradie mesačníkov, ktoré sú na Slovensku bežne dostupné, otvára časopis Zdravie so siedmimi percentami. Rovnakú čítanosť má aj mesačník Záhradkár. Nasledujú Eva a EMMA s piatimi percentami. Ďalší je mesačník Nový Čas Krížovky so štyrmi percentami. Nasledujú mesačníky Maxikrížovky a Nový Čas Bývanie s trojpercentnou čítanosťou.
Národný prieskum MML–TGI, zameraný na spotrebné správanie, médiá a životný štýl, realizuje spoločnosť Median SK kontinuálne od roku 1997. Prieskum za druhý a tretí kvartál 2017 bol realizovaný v období od 3. apríla do 17. septembra 2017. Výberový súbor tvorili obyvatelia Slovenska vo veku 14 až 79 rokov. Prieskum bol realizovaný na vzorke 4238 respondentov.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR