|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 25.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Katarína
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
31. augusta 2010
Priemerný muž najazdí 440 km navyše hľadajúc cestu
Tento zaujímavý prieskum uskutočnila britská poisťovňa Sheilas' Wheels. Táto poisťovňa je však trochu zvláštna. Poisťuje totiž iba ženy. Hneď je teda každému jasné, ...
Zdieľať
Foto: Ondrej Rabatin
BRATISLAVA 31. augusta (WEBNOVINY) - Tento zaujímavý prieskum uskutočnila britská poisťovňa Sheilas' Wheels. Táto poisťovňa je však trochu zvláštna. Poisťuje totiž iba ženy. Hneď je teda každému jasné, prečo sa pustila preskúmavať takúto zjavne irelevantnú vec. Výsledky prieskumu totiž výrazne nahrávajú do karát nežnejšiemu pohlaviu. Poďme sa teda pozrieť k akým výsledkom sa dámy v Sheilas' Wheels dopracovali.
Podľa prieskumu údajne až 25 % britských mužov bude radšej bezcieľne blúdiť hoci aj pol hodiny a snažiť sa nájsť cestu, namiesto toho, aby zastavili a opýtali sa na cestu. Jeden z desiatich sa na cestu dokonca neopýta vôbec. Na druhej strane, až tri štvrtiny žien s týmto nemajú žiaden problém. Zaujímavosťou tiež je, že až 41 % mužov sa priznalo, že svojim pasažierom povedia, že vedia kam idú, aj keď to niekedy nevedia ani oni sami.
Neviem čo týmto prieskumom chcela poisťovňa Sheilas' Wheels dokázať. Každopádne, je to zaujímavé zistenie. Určite by rovnaký prieskum na Slovensku skončil veľmi podobne.
Ondrej Rabatin / Webnoviny.sk
Podľa prieskumu údajne až 25 % britských mužov bude radšej bezcieľne blúdiť hoci aj pol hodiny a snažiť sa nájsť cestu, namiesto toho, aby zastavili a opýtali sa na cestu. Jeden z desiatich sa na cestu dokonca neopýta vôbec. Na druhej strane, až tri štvrtiny žien s týmto nemajú žiaden problém. Zaujímavosťou tiež je, že až 41 % mužov sa priznalo, že svojim pasažierom povedia, že vedia kam idú, aj keď to niekedy nevedia ani oni sami.
Neviem čo týmto prieskumom chcela poisťovňa Sheilas' Wheels dokázať. Každopádne, je to zaujímavé zistenie. Určite by rovnaký prieskum na Slovensku skončil veľmi podobne.
Ondrej Rabatin / Webnoviny.sk