Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Pricemania Academy začína novú sezónu netradične



Pricemania Academy



Zdieľať
Pricemania Academy Foto: Pricemania Academy
Bratislava 26. augusta (OT) - So sloganom „Nenechaj si ujsť možnosť učiť sa od najlepších. To, čo máš v hlave, ti nikto nezoberie!“ projekt Pricemania Academy spôsobil pozitívnu zmenu a vyplnil prázdne miesto v oblasti vzdelávania sa v e-commerce oblasti. Majitelia e-shopov a marketingoví pracovníci si uvedomili potrebu neustále sa zdokonaľovať v online problematike a záujem o školenia sa radikálne zvýšil. Aj preto sa organizátori projektu rozhodli, že i jeseň sa bude niesť v znamení Pricemania Academy.


Nový semester Pricemania Academy sa začne už 5.9. úvodným podujatím Kickoff v bratislavskom coworkingovom centre Connect. Na plánovanej akcii vystúpia bez nároku na honorár traja mentori a odprezentujú svoj pohľad a praktické skúsenosti z oblasti e-commerce.

Prvým potvrdeným mentorom je Michal Horák, spoluzakladateľ úspešnej českej internetovej agentúry PeckaDesign. Pre účastníkov Pricemania Academy kickoff si pripravil prezentáciu – „Prečo je mobile first a responzívny dizajn tak dôležitý?“

Michal Horák:
Michal je spoluzakladateľom a riaditeľom prestížnej českej internetovej agentúry PeckaDesign.

Vyštudoval produktový design na Fakulte výtvarných umení VUT v Brne. Počas štúdia sa zoznámil so svojou nastávajúcou manželkou Katkou a spolu si v roku 1998 založili malú rodinnú firmu. Tá spočiatku začínala čisto ako grafické štúdio, ktoré sa špecializovalo na webovú grafiku. Postupom času sa vyprofilovala v jednu z popredných českých internetových agentúr, ktorá sa špecializovala na tvorbu e-shopov na mieru. V dnešnej dobe firma zamestnáva 20 ľudí a sídli v Brne.

Michal si v priebehu rokov vo firme vyskúšal rôzne pozície – od produkcie až po celkové riadenie a vedenie firmy. Aj vďaka tomu profesionálom v odbore s viac než 15 rokmi skúsenosti. Okrem vedenia firmy sa venuje aj projektovej a konzultačnej činnosti pre rôznych významných klientov ako je napríklad Megapixel.cz, Global-Wines.cz, alebo Freeport. Medzi spokojných klientov na Slovensku patria napríklad aj NAY Elektrodom a Shoppie.sk.

Mnoho z projektov, ktorým sa Michal venoval, získalo množstvo ocenení, ako napríklad „Najlepší e-shop“ v súťaži WebTop100.

Ostatných mentorov sa organizátori Pricemania Academy rozhodli menovať postupne.

Viac informácií a prihlásenie sa na Kickoff: https://www.facebook.com/events/379857788806553/
Ponuku aktuálnych školení nájdete na: http://www.pricemaniaacademy.sk/skolenia


Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Známe mamičky sa stretli v GINO PARADISE Bešeňová
<< predchádzajúci článok
Nový Steel Park formou kreatívnej hry sprostredkuje príbeh ocele