Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Tlačové správy

Pricemania Academy otvára piatu sezónu



Čoraz viac ľudí dnes túži po práci, ktorá by ich bavila, po flexibilnom pracovnom čase a, samozrejme, vysokých zárobkoch. Rozbehnúť vlastný biznis však nemusí byť také jednoduché, ako sa na ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 25. februára (WBN/PR) - Čoraz viac ľudí dnes túži po práci, ktorá by ich bavila, po flexibilnom pracovnom čase a, samozrejme, vysokých zárobkoch. Rozbehnúť vlastný biznis však nemusí byť také jednoduché, ako sa na prvý pohľad zdá. V začiatkoch je určite dobré nechať si poradiť od odborníkov a poučiť sa z chýb iných. Aj preto vznikol prvý komplexný vzdelávací program Pricemania Academy.


Analýza trhu, SEO, výber správneho segmentu a cieľovej skupiny, nastavenie správnej cenotvorby, spustenie (ideálne) responzívneho webu a následná propagácia e-shopu rôznymi kanálmi sú len niektorými z množstva vecí, na ktoré treba myslieť pri zakladaní vlastného biznisu.

Pricemania Academy spája tých najlepších z najlepších z českého a slovenského online biznisu. V týchto dňoch štartuje už piata sezóna vzdelávania, ktorá obsahuje už teraz 15 školení, ďalšie sú v riešení. Priestor dostali noví mentori, aj nové témy. "Aj vďaka účasti na našich školeniach vidíme, ako dopyt po vzdelávaní neustále rastie. Tým, že školenia sa odohrávajú v malých skupinkách zaručujúcich individuálny priestor, zvyšuje sa aj interaktivita. Nie je nezvyčajné, že počas prestávok sa dohodne aj nejaký biznis," hovorí Michal Král, zakladateľ projektu a dodáva, že klientmi akadémie nie sú len majitelia e-shopov, ale aj marketéri, agentúry, väčšie spoločnosti a dokonca aj študenti.

Piaty semester Pricemania Academy otvoril event Pricemania Academy Kickoff vo štvrtok 19. februára 2015 v priestoroch nového coworkingového centra Impact Hub v Bratislave. V rámci programu odzneli krátke inšpiratívne prednášky od zaujímavých spíkrov. Akciu uviedol zakladateľ Pricemania Academy Michal Král, ktorý predostrel nový program školení jarnej sezóny. Na neho nadviazal Tomáš Vrtík zo spoločnosti Besteron, ktorá je hlavným partnerom akadémie na túto sezónu, s prednáškou o trendoch v online nakupovaní na Slovensku aj v zahraničí. Novú tému "growthacking", vďaka ktorému vzrástli aj Hotmail, Gmail, Facebook či Twitter, otvorili Tomáš Vatrt a Peter Konc z Mindworx. Úspech zožala prednáška Júlie Michálekovej z Visibility, ktorá hovorila o tom, ako sa menilo SEO a prečo je dôležité mať na webe vlastný obsah. Set prednášok uzatvoril Jakub Čech z daren&curtis s témou "Rozbiehate nový biznis? Nový nápad nestačí!".

Oficiálnu časť programu ukončilo žrebovanie tomboly, do ktorej venovali ceny partneri a priatelia akadémie. O zábavu počas networkingu sa starala kapela La3no Cubano, robotický barman Drinkbox, súťaž v balení zásielok, ale príjemnú atmosféru navodila aj ochutnávka vín Lahofer a chutný catering.

Prvé školenie jarnej sezóny bude už v marci. Semester začne Jakub Čech s workshopom Značka ako základ úspechu, vďaka ktorému účastníci vytvoria značku, ktorú budú ich zákazníci milovať. Naučia sa, ako vytvoriť firemný slogan, aké komunikačné kanály použiť na propagáciu či ako vyplniť kreatívny brief budúcej agentúre. Jakub sa bude venovať aj konkrétnym značkám prítomných účastníkov.
Nasledovať budú školenia Google Analytics, SEO, E-mail marketing, Google Adwords, Inbound marketing, Sociálne médiá, Webový copywriting, Použiteľnosť nákupného košíka a iné. Kompletný program sezóny s priamou možnosťou kúpy nájdete na stránkach Pricemania Academy.

V prípade, že máte záujem o viacero školení, teraz je ten správny čas na kúpu Season Passu, vďaka ktorému dokážete ušetriť viac ako 50 % z cien školení. Viac informácií nájdete na blogu stránky Pricemania Academy.

Pricemania Academy je jedinečný vzdelávací program pre e-shopy a online firmy. Interaktivita a individuálny prístup mentorov zaručujú jednoduchšie nasiaknutie informácií a prepojenie teoretických poznatkov s praktickými radami a skúsenosťami. Vďaka nadobudnutým poznatkom môžu absolventi Pricemania Academy zvýšiť návštevnosť a premeniť ju na reálnych zákazníkov, a tým zdvihnúť celkovú ziskovosť. Nemenej dôležité je aj budovanie mena značky a vzťahu so zákazníkmi. Všetci absolventi Pricemania Academy získajú na konci školenia alebo workshopu certifikát. Hlavný partner jarnej sezóny 2015 je spoločnosť Besteron.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Expolicajt z kauzy zavlečenia M. Kováča ml. má ísť na 14 rokov do basy
<< predchádzajúci článok
Rosová nechala Staromestské noviny registrovať na svoje združenie