![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Pondelok 10.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Branislav, Bruno
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|

Podľa prieskumu asociácie SELDIA realizovaného medzi priamymi predajcami Európskej únie sa opätovne potvrdilo, že v Európe sa priamemu predaju venujú primárne ženy. Podobne je tomu aj na Slovensku, kde až 94 % predajcov sú ženy a najčastejším modelom priameho predaja je žena vo veku 42 rokov, ktorá tejto podnikateľskej činnosti venuje v priemere osem rokov.
Aj naďalej na Slovensku dominuje priamy predaj kozmetiky (38 %), wellness produktov a doplnkov stravy (25 %) a výrobkov pre domácnosť či spotrebného tovaru (23 %). Priami predajcovia, podľa Záleskej, si na svojej práci vážia najmä to, že im dáva slobodu, flexibilitu a nezávislosť.
Zduženie, ako ďalej uviedla, obhajuje záujmy svojich členských firiem a prispieva aj k ochrane samotných spotrebiteľov.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR