|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
26. januára 2014
Pri výbere predajne potravín u ľudí rozhoduje sortiment či personál
Pri nákupe potravín je pre ľudí v obchodoch najdôležitejší široký sortiment výrobkov, príjemný personál a tiež priaznivé ceny. Naopak, čas strávený v rade pri pokladni ...
Zdieľať
Bratislava 26. januára (TASR) - Pri nákupe potravín je pre ľudí v obchodoch najdôležitejší široký sortiment výrobkov, príjemný personál a tiež priaznivé ceny. Naopak, čas strávený v rade pri pokladni či pravidelné akcie so zľavami až takú rolu nehrajú. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti MasterCard, ktorý sa uskutočnil v novembri 2013 na vzorke 1000 respondentov.
"Pre viac ako 30 % respondentov je najdôležitejším faktorom pri výbere predajne potravín široký sortiment ponúkaného tovaru a pre 20 % z nich príjemný personál," priblížila Martina Kirchrathová zo spoločnosti MasterCard.
Dôležitú rolu hrá podľa jej slov aj priaznivá cena. Tento faktor rozhoduje u 19 % opýtaných. Zároveň je pre zákazníkov podstatná aj kvalita a čerstvosť ponúkaných potravín, čo tvrdí 18 % respondentov. Zhruba 13 % si zase cení pohodlnú dostupnosť predajne z domova.
Naopak, za trochu menej dôležité považujú respondenti dlhšie rady pri pokladni, akcie so zľavami alebo ponuku potravín z domácej produkcie.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
"Pre viac ako 30 % respondentov je najdôležitejším faktorom pri výbere predajne potravín široký sortiment ponúkaného tovaru a pre 20 % z nich príjemný personál," priblížila Martina Kirchrathová zo spoločnosti MasterCard.
Dôležitú rolu hrá podľa jej slov aj priaznivá cena. Tento faktor rozhoduje u 19 % opýtaných. Zároveň je pre zákazníkov podstatná aj kvalita a čerstvosť ponúkaných potravín, čo tvrdí 18 % respondentov. Zhruba 13 % si zase cení pohodlnú dostupnosť predajne z domova.
Naopak, za trochu menej dôležité považujú respondenti dlhšie rady pri pokladni, akcie so zľavami alebo ponuku potravín z domácej produkcie.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR