|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
08. apríla 2014
Pri výbere dovolenky pomôžu rady od známych aj recenzie na internete
Pri výbere tej správnej dovolenkovej destinácie, ideálneho hotela či rezortu môžu pomôcť rady od známych, ale tiež recenzie na internete.
Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR/AP
Bratislava 8. apríla (TASR) - Pri výbere tej správnej dovolenkovej destinácie, ideálneho hotela či rezortu môžu pomôcť rady od známych, ale tiež recenzie na internete. Podľa odborníkov ich však treba brať tak trochu s rezervou.
Rudolf Križan, člen predstavenstva skupiny Best Hotel Properties, a. s., povedal: "Recenzie sú subjektívne hodnotenia, treba to tak brať. Keď väčšia masa hodnotí konkrétne ubytovacie zariadenie excelentne alebo veľmi dobre, tak je to dobré znamenie. Ale ľudia sú spravidla buď nadšení, alebo kritizujú, a preto treba zvážiť aj to, či je kritika v recenzii opodstatnená. Veľmi užitočné je selektovať medzi hodnotiacimi podľa typu – rodina s deťmi, obchodný cestujúci, zamilovaný párik a podobne."
Odporúčania od známych alebo aj spomínané recenzie môžu pri rozhodovaní významne pomôcť. Nie vždy je totiž značka a počet hviezd zárukou kvality.
„Nie vždy ten najlepší brand znamená, že v danom hoteli alebo rezorte aj všetko „šliape“ tak, ako má,“ doplnil Križan.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR