|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 16.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Agnesa
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
10. apríla 2012
Prezentácie regiónov očami študentov
235 študentov z celého Slovenska si 13. apríla 2012 v čase od 11.00 do 18.00 v OC OPTIMA v Košiciach zmeria sily na celoslovenskej súťaži Vitajte v našom regióne, ktorá je príležitosťou ukázať ...
Zdieľať
BRATISLAVA 10. apríla (WBN/PR) - 235 študentov z celého Slovenska si 13. apríla 2012 v čase od 11.00 do 18.00 v OC OPTIMA v Košiciach zmeria sily na celoslovenskej súťaži Vitajte v našom regióne, ktorá je príležitosťou ukázať verejnosti výsledky ich celoročnej práce v rámci vzdelávacieho programu Podnikanie v cestovnom ruchu. Záštitu nad súťažou tímov prevzal predseda Košického samosprávneho kraja Zdenko Trebuľa.
V priestore prezentačných stánkov si mladí ľudia vyskúšajú schopnosť tvorivo predstaviť svoj región a ponúknuť návštevníkom také služby a aktivity, ktoré môžu zvýšiť záujem zahraničných hostí o jeho návštevu. Študenti reagujú na otázky verejnosti a poroty a získavajú tiež praktické skúsenosti o tom, čo všetko musí podnikateľ urobiť pre úspešný marketing a predaj svojich produktov a služieb. Súťažné prezentácie tímov hodnotí odborná porota v kategóriách Baťa AWARD -Najzaujímavejšia prezentácia regiónu, Microsoft - Najlepší prezentačný tím, Najlepší regionálny produkt cestovného ruchu, ale tiež v HP Prezentácii súťažného tímu na pódiu a individuálnej súťaži Hi-Reklama - Najoriginálnejšieho maskota ako aj ocenenie Ness najkreatívnejší tím.
Cieľom súťaže je podporiť a rozvinúť u mladých ľudí schopnosti a zručnosti potrebné pre mapovanie a prezentovanie konkrétneho regiónu s cieľom prilákať do neho turistov a predstaviť vlastné zrealizované nápady pre rozvoj miestneho cestovného ruchu. Súťaž svojim obsahom a formou podporuje tiež rozvoj komunikačných a prezentačných zručností študentov, čo je mimoriadnym prínosom pre ich ďalšie štúdium a hlavne uplatnenie sa na trhu práce.
Informácie o programe Podnikanie v cestovnom ruchu
Vzdelávací program Podnikanie v cestovnom ruchu, ktorý na Slovensku ponúka nezisková organizácia Junior Achievement Slovensko, n.o. je určený pre 8. a 9. ročník základných a 1. – 3. ročník stredných škôl ako voliteľný či nepovinný vyučovací predmet. Vzdelávací program predstavuje mladým ľuďom oblasť cestovného ruchu ako zdroj možných pracovných príležitostí, zapája mladých do života regiónu, učí ich pozrieť sa na región očami návštevníka a hľadať možnosti riešenia pre rozvoj podnikania a služieb v cestovnom ruchu v konkrétnej lokalite.
V školskom roku 2011/2012 sa program realizuje v 122 triedach a 61 školách na celom Slovensku.
O ORGANIZÁTOROVI
Junior Achievement Slovensko, n.o., je stabilná profesionálna vzdelávacia nezisková organizácia, ktorá 20 rokov realizuje na Slovensku podnikateľské, ekonomické a finančné vzdelávacie programy pre mladých ľudí. Programy sú realizované metódou zážitkového učenia, podporujú ekonomické a podnikateľské myslenie, učia etickému rozhodovaniu, orientujú študentov v trhovej ekonomike ešte pred vstupom na trh práce a ponúkajú preventívne riešenia pre zamestnanosť mládeže. Programy mladých ľudí motivujú ako byť podnikateľmi, ako si zlepšiť svoje zručnosti pre zamestnateľnosť a zvýšiť finančnú gramotnosť. V školskom roku 2011/2012 je do programov a projektov JASR zapojených asi 17 000 študentov. Junior Achievement Slovensko je licenčným partnerom Junior Achievement Worldwide a Junior Achievement – Young Enterprise Europe. Viac informácií o organizácii JASR nájdete na webovej stránke www.jasr.sk
V priestore prezentačných stánkov si mladí ľudia vyskúšajú schopnosť tvorivo predstaviť svoj región a ponúknuť návštevníkom také služby a aktivity, ktoré môžu zvýšiť záujem zahraničných hostí o jeho návštevu. Študenti reagujú na otázky verejnosti a poroty a získavajú tiež praktické skúsenosti o tom, čo všetko musí podnikateľ urobiť pre úspešný marketing a predaj svojich produktov a služieb. Súťažné prezentácie tímov hodnotí odborná porota v kategóriách Baťa AWARD -Najzaujímavejšia prezentácia regiónu, Microsoft - Najlepší prezentačný tím, Najlepší regionálny produkt cestovného ruchu, ale tiež v HP Prezentácii súťažného tímu na pódiu a individuálnej súťaži Hi-Reklama - Najoriginálnejšieho maskota ako aj ocenenie Ness najkreatívnejší tím.
Cieľom súťaže je podporiť a rozvinúť u mladých ľudí schopnosti a zručnosti potrebné pre mapovanie a prezentovanie konkrétneho regiónu s cieľom prilákať do neho turistov a predstaviť vlastné zrealizované nápady pre rozvoj miestneho cestovného ruchu. Súťaž svojim obsahom a formou podporuje tiež rozvoj komunikačných a prezentačných zručností študentov, čo je mimoriadnym prínosom pre ich ďalšie štúdium a hlavne uplatnenie sa na trhu práce.
Informácie o programe Podnikanie v cestovnom ruchu
Vzdelávací program Podnikanie v cestovnom ruchu, ktorý na Slovensku ponúka nezisková organizácia Junior Achievement Slovensko, n.o. je určený pre 8. a 9. ročník základných a 1. – 3. ročník stredných škôl ako voliteľný či nepovinný vyučovací predmet. Vzdelávací program predstavuje mladým ľuďom oblasť cestovného ruchu ako zdroj možných pracovných príležitostí, zapája mladých do života regiónu, učí ich pozrieť sa na región očami návštevníka a hľadať možnosti riešenia pre rozvoj podnikania a služieb v cestovnom ruchu v konkrétnej lokalite.
V školskom roku 2011/2012 sa program realizuje v 122 triedach a 61 školách na celom Slovensku.
O ORGANIZÁTOROVI
Junior Achievement Slovensko, n.o., je stabilná profesionálna vzdelávacia nezisková organizácia, ktorá 20 rokov realizuje na Slovensku podnikateľské, ekonomické a finančné vzdelávacie programy pre mladých ľudí. Programy sú realizované metódou zážitkového učenia, podporujú ekonomické a podnikateľské myslenie, učia etickému rozhodovaniu, orientujú študentov v trhovej ekonomike ešte pred vstupom na trh práce a ponúkajú preventívne riešenia pre zamestnanosť mládeže. Programy mladých ľudí motivujú ako byť podnikateľmi, ako si zlepšiť svoje zručnosti pre zamestnateľnosť a zvýšiť finančnú gramotnosť. V školskom roku 2011/2012 je do programov a projektov JASR zapojených asi 17 000 študentov. Junior Achievement Slovensko je licenčným partnerom Junior Achievement Worldwide a Junior Achievement – Young Enterprise Europe. Viac informácií o organizácii JASR nájdete na webovej stránke www.jasr.sk