|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
14. augusta 2012
Prezentácia Slovenska v Londýne stála takmer pol milióna eur
Celkové náklady na prezentáciu Slovenska na letných olympijských hrách v Londýne predstavovali 490-tisíc eur. Informovala o tom Slovenská asociácia cestovného ruchu (SACR). ...
Zdieľať
BRATISLAVA 14. augusta (WEBNOVINY) - Celkové náklady na prezentáciu Slovenska na letných olympijských hrách v Londýne predstavovali 490-tisíc eur.
Informovala o tom Slovenská asociácia cestovného ruchu (SACR).
Podľa hovorkyne SACR Nory Gubkovej išlo len o zlomok peňazí oproti ostatným krajinám. Napriek tomu však hodnotí ohlasy návštevníkov ako veľmi pozitívne.
Vizuálnu časť kampane pod názvom "This is Slovakia" (Toto je Slovensko, pozn. red.) SACR prezentovala na najnavštevovanejších miestach Londýna ako Piccadilly Circus, Trafalgar Square a aj na typických londýnskych autobusoch – doubledeckeroch.
Z rozhovorov s návštevníkmi londýnskej olympiády podľa SACR vyplýva, že Slovensko ich zaujalo najmä prírodnou a kultúrnou rozmanitosťou na pomerne malej rozlohe. "Celkovo sa krajina stáva hlavne pre Britov čoraz príťažlivejšou pre ich nižšiu kúpyschopnosť. Zároveň čoraz väčší počet ostrovanov začína vyhľadávať menej známe európske destinácie," povedala Gubková.
Ťažiskom kampane zameranej na firmy (B2B, pozn. red.) boli prezentácie pre britských turistických operátorov, ktoré sa stretli s veľmi kladným ohlasom. "V B2B aktivitách, ako aj počas pracovných stretnutí SACR so zástupcami médií nebolo treba Slovensko predstavovať, mnoho partnerov už má osobnú alebo pracovnú skúsenosť s našou krajinou," uviedla Gubková.
Informovala o tom Slovenská asociácia cestovného ruchu (SACR).
Podľa hovorkyne SACR Nory Gubkovej išlo len o zlomok peňazí oproti ostatným krajinám. Napriek tomu však hodnotí ohlasy návštevníkov ako veľmi pozitívne.
Vizuálnu časť kampane pod názvom "This is Slovakia" (Toto je Slovensko, pozn. red.) SACR prezentovala na najnavštevovanejších miestach Londýna ako Piccadilly Circus, Trafalgar Square a aj na typických londýnskych autobusoch – doubledeckeroch.
Z rozhovorov s návštevníkmi londýnskej olympiády podľa SACR vyplýva, že Slovensko ich zaujalo najmä prírodnou a kultúrnou rozmanitosťou na pomerne malej rozlohe. "Celkovo sa krajina stáva hlavne pre Britov čoraz príťažlivejšou pre ich nižšiu kúpyschopnosť. Zároveň čoraz väčší počet ostrovanov začína vyhľadávať menej známe európske destinácie," povedala Gubková.
Ťažiskom kampane zameranej na firmy (B2B, pozn. red.) boli prezentácie pre britských turistických operátorov, ktoré sa stretli s veľmi kladným ohlasom. "V B2B aktivitách, ako aj počas pracovných stretnutí SACR so zástupcami médií nebolo treba Slovensko predstavovať, mnoho partnerov už má osobnú alebo pracovnú skúsenosť s našou krajinou," uviedla Gubková.