![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Streda 5.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Fridrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|

Kampaň Do práce na bicykli oslovila oproti minulému roku v Prešove viac ľudí. Prihlásilo sa 44 tímov, čo je nárast o deväť skupín, ktoré tvorilo 143 cyklistov, čo predstavuje o 29 viac osôb ako vlani. Jeden účastník v tomto roku najazdil v priemere 101,88 kilometrov. Zapojení Prešovčania pritom celkovo do práce na bicykli urobili 2818 jázd a odjazdili 13.281,81 kilometra.
V počte jázd zvíťazil tím Energizer, ktorého členovia uskutočnili 166 jázd, pričom urobili 576,6 kilometra. Cyklisti z tímu Rojobike mali 154 jázd, ale svojich rivalov prekonali v počte kilometrov, keď najazdili až 1691,9 kilometra. V počte kilometrov sa na druhom mieste umiestnil tím Olejár (783,92 km) a na treťom boli Rýchle šípy (743,13 km).
Cieľom kampane Do práce na bicykli je podporiť rozvoj cyklistickej dopravy a motivovať samosprávy, aby vytvárali kvalitné podmienky pre ekologické druhy dopravy v mestách. Súťaž je určená tímom zamestnancov z rovnakej firmy alebo inštitúcie, ktoré sa do nej zaregistrovali a potvrdili, že v rámci kampane na cestu do práce využívajú bicykel a výsledky si zapisovali do registračného systému. Snahou organizátorov je každoročne oslovovať zamestnávateľov, aby budovali vo svojich sídlach vhodné podmienky pre zamestnancov, ktorí dochádzajú do práce na bicykli a motivovať zamestnancov, aby viac používali túto formu alternatívnej dopravy pri každodennom cestovaní do práce.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR