|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
15. novembra 2020
Predvianočná bitka o zákazníkov sa bude viesť na internete, súčasná situácia nahráva e-shopom
Bitka o „vianočného“ zákazníka sa zrejme tento rok bude viesť na internete. Ako vyplýva z prieskumu spoločnosti KPMG, ktorý skúmal, ako sa ...
Zdieľať
15.11.2020 (Webnoviny.sk) - Bitka o „vianočného“ zákazníka sa zrejme tento rok bude viesť na internete. Ako vyplýva z prieskumu spoločnosti KPMG, ktorý skúmal, ako sa zmenili potreby a očakávania zákazníkov, dôvodom je bezpečnosť. Tá patrí medzi top tri kritériá, ktoré zákazníci zvažujú pri rozhodovaní, kde nakúpia. Okrem nej je to aj dôvera v značku a tiež zákaznícka skúsenosť.
Podľa prieskumu pritom zákazníkom nechýba nakupovanie vo veľkých obchodných centrách či supermarketoch. Len jeden z troch respondentov pociťuje nedostatok tradičného nakupovania v obchodoch tak, ako sme boli zvyknutí pred vypuknutím pandémie.
Odborníci sa zhodujú, že aktuálna situácia je príležitosťou pre obchodníkov s pokročilými online a digitálnymi schopnosťami. Online obchodníci však boli preferovanou voľbou už pred pandémiou.
„Je zrejmé, že zo súčasnej situácie budú profitovať najmä online hráči, ktorí majú zabehnutý e-shop. Nemusia to však byť nevyhnutne predajcovia s najväčším podielom na trhu či najširšou ponukou, dôraz je kladený skôr na funkčnú logistiku a prácu na zákazníckej skúsenosti. Práve zážitok z nákupu môže byť pre zákazníka dôvod, prečo u obchodníka nakúpi opakovane,“ uviedla partnerka a sektorová líderka pre sektor maloobchod KPMG na Slovensku Ivana Mazániková.
Veľký otáznik tento rok podľa KPMG visí nad tým, koľko finančných prostriedkov budú mať spotrebitelia v predvianočnom období k dispozícii. Do značnej miery to závisí od toho, či im pre pandémiu vypadol príjem.
Podľa prieskumu má totiž 43 % zákazníkov aktuálne finančné ťažkosti a stráži si svoje výdavky. Nakupujú len nevyhnutné veci a skôr si budú sporiť, ako bezhlavo míňať.
je globálna sieť firiem poskytujúcich služby v oblasti auditu, daní a poradenstva. Pôsobí v 147 krajinách a jej členské firmy zamestnávajú vyše 219 000 ľudí. Na Slovensku pôsobí KMPG od roku 1991.
V súčasnosti zamestnáva viac ako 300 ľudí a má 12 partnerov. Poskytuje širokú škálu audítorských, daňových, právnych a poradenských služieb mnohým domácim i zahraničným spoločnostiam a asistuje pri významných transakciách vo väčšine hospodárskych odvetví.
Zdroj: Webnoviny.sk - Predvianočná bitka o zákazníkov sa bude viesť na internete, súčasná situácia nahráva e-shopom © SITA Všetky práva vyhradené.
Podľa prieskumu pritom zákazníkom nechýba nakupovanie vo veľkých obchodných centrách či supermarketoch. Len jeden z troch respondentov pociťuje nedostatok tradičného nakupovania v obchodoch tak, ako sme boli zvyknutí pred vypuknutím pandémie.
Dôležitá bude logistika
Odborníci sa zhodujú, že aktuálna situácia je príležitosťou pre obchodníkov s pokročilými online a digitálnymi schopnosťami. Online obchodníci však boli preferovanou voľbou už pred pandémiou.
„Je zrejmé, že zo súčasnej situácie budú profitovať najmä online hráči, ktorí majú zabehnutý e-shop. Nemusia to však byť nevyhnutne predajcovia s najväčším podielom na trhu či najširšou ponukou, dôraz je kladený skôr na funkčnú logistiku a prácu na zákazníckej skúsenosti. Práve zážitok z nákupu môže byť pre zákazníka dôvod, prečo u obchodníka nakúpi opakovane,“ uviedla partnerka a sektorová líderka pre sektor maloobchod KPMG na Slovensku Ivana Mazániková.
Otázkou sú financie
Veľký otáznik tento rok podľa KPMG visí nad tým, koľko finančných prostriedkov budú mať spotrebitelia v predvianočnom období k dispozícii. Do značnej miery to závisí od toho, či im pre pandémiu vypadol príjem.
Podľa prieskumu má totiž 43 % zákazníkov aktuálne finančné ťažkosti a stráži si svoje výdavky. Nakupujú len nevyhnutné veci a skôr si budú sporiť, ako bezhlavo míňať.
KPMG
je globálna sieť firiem poskytujúcich služby v oblasti auditu, daní a poradenstva. Pôsobí v 147 krajinách a jej členské firmy zamestnávajú vyše 219 000 ľudí. Na Slovensku pôsobí KMPG od roku 1991.
V súčasnosti zamestnáva viac ako 300 ľudí a má 12 partnerov. Poskytuje širokú škálu audítorských, daňových, právnych a poradenských služieb mnohým domácim i zahraničným spoločnostiam a asistuje pri významných transakciách vo väčšine hospodárskych odvetví.
Zdroj: Webnoviny.sk - Predvianočná bitka o zákazníkov sa bude viesť na internete, súčasná situácia nahráva e-shopom © SITA Všetky práva vyhradené.
nasledujúci článok >>
Kliniku pre pacientov s COVID-19 v Rumunsku zasiahol požiar, zahynulo desať ľudí
Kliniku pre pacientov s COVID-19 v Rumunsku zasiahol požiar, zahynulo desať ľudí
<< predchádzajúci článok
Rybníček: Mám pocit, že na reforme verejnej správy pre plán obnovy pracovali exceloví mužíci
Rybníček: Mám pocit, že na reforme verejnej správy pre plán obnovy pracovali exceloví mužíci