|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Logo slovenského predsedníctva v Rade Európskej únie je známe. Predstavili ho v historickej budove Slovenského národného divadla za účasti najvyšších ústavných činiteľov.
Podľa Roberta Fica je Európska únia úžasný projekt
Logo, ktoré je tvorené zvláštnosťou slovenského jazyka – interpunkčnými znamienkami, predstavuje podľa ministra zahraničných vecí Lajčáka pozitívnu energiu, úsmev a je dynamické a ľahko zapamätateľné.
A je podľa neho takisto nepochybne európske, pričom pozitívna energia z neho symbolizuje náš kladný vzťah k Únii. "S usmiatou tvárou svojho loga tento raz v úlohe kapitána Slovensko bude musieť naplno využiť aj svoju povestnú vynaliezavosť a flexibilitu," dodal šéf slovenskej diplomacie.
"Je to logo moderné, a my chceme byť moderní," povedal o logu predseda vlády Robert Fico. Európska únia je podľa neho úžasný projekt a sme radi, že sme jeho súčasťou. Fico si tiež myslí, že predsedníctvo je najvýznamnejšia udalosť v zahraničnej aj domácej politike od vstupu Slovenska do EÚ.
"Chceme byť ľudskou tvárou a zrozumiteľným hlasom Európskej únie," dodal Fico o úlohe Slovenska v Rade EÚ. "Nech už voľby dopadnú akokoľvek, minimálne dnes mám presvedčenie, že Slovensko je na túto významnú udalosť dobre pripravené," vyhlásil premiér na brífingu pre médiá.
Logo je kľúčovým prvkom identity predsedníctva
Logo stálo 4 500 eur, vzišlo z verejnej súťaže, v ktorej bolo prihlásených 229 návrhov od odborníkov aj laikov. Návrhy hodnotila odborná komisia, ktorej členmi okrem zástupcov rezortu zahraničia boli aj traja externí odborníci na dizajn a reklamu.
Nimi boli rektor Vysokej školy výtvarných umení (VŠVU) Stanislav Stankoci, prezident Klubu reklamných agentúr Slovenska Róbert Slovák a vedúci Katedry vizuálnej komunikácie VŠVU Pavel Choma.
Logo je kľúčovým prvkom identity predsedníctva. Bude figurovať na dokumentoch, prezentačno-propagačných predmetoch, brožúrach, banneroch či oficiálnych komunikačných kanáloch počas predsedníckych podujatí na Slovensku i v zahraničí. Používanie špecifického národného loga je zaužívanou európskou praxou a pomáha odlíšiť a zviditeľniť predsedníctvo konkrétnej krajiny.
BRATISLAVA 22. februára – Logo slovenského predsedníctva v Rade Európskej únie je už známe. Logo, ktorého autorom je 23-ročný výtvarník a dizajnér Jakub Dušička, predstavili v historickej budove Slovenského národného divadla za účasti najvyšších ústavných činiteľov – prezidenta Andreja Kisku, predsedu parlamentu Petra Pellegriniho, predsedu vlády Roberta Fica, ale aj ministra zahraničných vecí a európskych záležitostí Miroslava Lajčáka či zástupcov politického života a diplomatického zboru. Interpunkčné znamienka v logu tvoria usmiatu tvár.
Podľa Roberta Fica je Európska únia úžasný projekt
Logo, ktoré je tvorené zvláštnosťou slovenského jazyka – interpunkčnými znamienkami, predstavuje podľa ministra zahraničných vecí Lajčáka pozitívnu energiu, úsmev a je dynamické a ľahko zapamätateľné.
A je podľa neho takisto nepochybne európske, pričom pozitívna energia z neho symbolizuje náš kladný vzťah k Únii. "S usmiatou tvárou svojho loga tento raz v úlohe kapitána Slovensko bude musieť naplno využiť aj svoju povestnú vynaliezavosť a flexibilitu," dodal šéf slovenskej diplomacie.
"Je to logo moderné, a my chceme byť moderní," povedal o logu predseda vlády Robert Fico. Európska únia je podľa neho úžasný projekt a sme radi, že sme jeho súčasťou. Fico si tiež myslí, že predsedníctvo je najvýznamnejšia udalosť v zahraničnej aj domácej politike od vstupu Slovenska do EÚ.
"Chceme byť ľudskou tvárou a zrozumiteľným hlasom Európskej únie," dodal Fico o úlohe Slovenska v Rade EÚ. "Nech už voľby dopadnú akokoľvek, minimálne dnes mám presvedčenie, že Slovensko je na túto významnú udalosť dobre pripravené," vyhlásil premiér na brífingu pre médiá.
Logo je kľúčovým prvkom identity predsedníctva
Logo stálo 4 500 eur, vzišlo z verejnej súťaže, v ktorej bolo prihlásených 229 návrhov od odborníkov aj laikov. Návrhy hodnotila odborná komisia, ktorej členmi okrem zástupcov rezortu zahraničia boli aj traja externí odborníci na dizajn a reklamu.
Nimi boli rektor Vysokej školy výtvarných umení (VŠVU) Stanislav Stankoci, prezident Klubu reklamných agentúr Slovenska Róbert Slovák a vedúci Katedry vizuálnej komunikácie VŠVU Pavel Choma.
Logo je kľúčovým prvkom identity predsedníctva. Bude figurovať na dokumentoch, prezentačno-propagačných predmetoch, brožúrach, banneroch či oficiálnych komunikačných kanáloch počas predsedníckych podujatí na Slovensku i v zahraničí. Používanie špecifického národného loga je zaužívanou európskou praxou a pomáha odlíšiť a zviditeľniť predsedníctvo konkrétnej krajiny.