Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

21. novembra 2017

Predstavenstvo značkových výrobcov povedie Miroslava Klimantová



Predstavenstvo Slovenského združenia pre značkové výrobky (SZZV) si zvolilo za svoju novú predsedníčku Miroslavu Klimantovú, ktorá je manažérom v ...



Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR/Štefan Puškáš
Bratislava 21. novembra (TASR) – Predstavenstvo Slovenského združenia pre značkové výrobky (SZZV) si zvolilo za svoju novú predsedníčku Miroslavu Klimantovú, ktorá je manažérom v spoločnosti Unilever Slovensko. Na tomto mieste vystriedala Ivana Pružinca z Procter and Gamble, ktorý bol na čele SZZV od leta 2016. Informoval o tom v utorok výkonný riaditeľ SZZV Ľubomír Tuchscher.


"Značky prinášajú pridanú hodnotu nielen zákazníkom, ale aj zamestnancom, obchodným partnerom a dodávateľom, ktorí sa na ich budovaní spolupodieľajú. Z pozície predsedníčky predstavenstva chcem prispieť k tomu, aby bolo jasne počuť, v čom je unikátnosť značkových výrobkov v slovenskom prostredí," uviedla Klimantová.

Klimantová je absolventkou Ekonomickej univerzity v Bratislave. Dva roky pôsobila v spoločnosti Coca-Cola HBC. Od mája 2006 pracuje v spoločnosti Unilever, kde prešla cez viaceré obchodné a manažérske pozície.

V predstavenstve SZZV pôsobí okrem Klimantovej ako podpredseda Róbert Kičina (Nestlé) a ako členovia Petr Jonák (Coca-Cola HBC), Marián Jánoš (Danone), Roman Kýr (Henkel), Tomáš Kautský (Mondeléz), Erik Čížek (Pernod Ricard), Petr Šebek (Philip Morris) a Martin Tomovčík (Procter and Gamble). Stálu kanceláriu SZZV tvorí výkonný riaditeľ Ľubomír Tuchscher a od júla tohto roka tajomník združenia Juraj Lauko.

SZZV je dobrovoľné združenie výrobcov a distribútorov rýchloobrátkových značkových výrobkov v oblastiach, ktoré ovplyvňujú výrobu, uvedenie na trh, distribúciu a predaj značkových výrobkov na Slovensku. SZZV vzniklo v roku 1996 a je členom viacerých svetových a európskych priemyselných združení a asociácií, medzi ktoré patrí aj Európska značková asociácia (AIM). V združení aktívne pôsobia sekcie pre ochranu duševného vlastníctva, potraviny, kozmetiku, detergenty, detskú výživu a tabakové výrobky.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Irán vyzval EÚ, aby zabránila zmareniu jadrovej dohody
<< predchádzajúci článok
T. Drucker: Pri rozhodovaní o EMA prevládli záujmy jednotlivých krajín