|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
14. novembra 2012
Predaje vozidiel značky ŠKODA v októbri naďalej stúpali
ŠKODA AUTO zaznamenala v októbri 2012 nárast počtu dodávok o 1,2 %, čo predstavuje zvýšenie na 78 000 vozidiel (77 000 vozidiel v rovnakom mesiaci uplynulého roka). Je to zatiaľ najlepší výsledok ...
Zdieľať
BRATISLAVA 14. novembra (WBN/PR) - ŠKODA AUTO zaznamenala v októbri 2012 nárast počtu dodávok o 1,2 %, čo predstavuje zvýšenie na 78 000 vozidiel (77 000 vozidiel v rovnakom mesiaci uplynulého roka). Je to zatiaľ najlepší výsledok spoločnosti ŠKODA v mesiaci október. V Číne dosiahla značka 22 900 dodávok zákazníkom. Od januára do októbra zvýšila česká automobilka svoj predaj o 7,2 % na rekordnú úroveň 795 100 automobilov (január až október 2011: 741 800).
„Aj napriek trvalo zložitej situácii na európskom trhu si ŠKODA udržuje na celom svete rastový trend,“ hovorí Werner Eichhorn, člen predstavenstva spoločnosti ŠKODA za oblasť predaja a marketingu. „Naďalej chceme solídne rásť. Za týmto účelom sme odštartovali najväčšiu modelovú ofenzívu v histórii našej spoločnosti. Úplnou novinkou na trhu je ŠKODA Rapid, začiatkom roku 2013 príde nová ŠKODA Octavia. Nové modely rozhodujúcou mierou prispejú k realizácii našej Rastovej stratégie aj za nepriaznivých ekonomických podmienok,“ hovorí Eichhorn.
V západnej Európe dodala značka ŠKODA v októbri svojim zákazníkom 27 600 vozidiel (október 2011: 29 200). Podiel značky ŠKODA na trhu vzrástol v prvých desiatich mesiacoch na viac ako tri percentá (január až október 2011: 2,8 %). Dodávky dosiahli v rovnakom období počet 303 700 vozidiel, o dve percentá menej než v minulom roku. Najvyšší nárast dodávok v západnej Európe zaznamenala spoločnosť ŠKODA v októbri 2012 vo Veľkej Británii - nárast zhruba o 69 % na viac než 4 600 automobilov (október 2011: 2 700).
Vo východnej Európe zvýšila ŠKODA v októbri dodávky o 11,5 % na 11 600 vozidiel (október 2011: 10 400). Po desiatich mesiacoch roku 2012 predstavuje podiel značky ŠKODA na trhoch východnej Európy viac ako štyri percentá (január až október 2011: 3,5 %), dodávky sa s nárastom o 29,2 % zvýšili na viac ako 111 100 vozidiel. Silne rástla značka ŠKODA opäť v Rusku. Dodávky zákazníkom tam v októbri vzrástli o 17,0 % na 8 300 vozidiel (7 100 vozidiel v októbri 2011). V prvých desiatich mesiacoch sa ŠKODA v Rusku zlepšila o 40 % na zhruba 80 100 vozidiel (január až október 2011: 57 200).
Dodávky značky ŠKODA v strednej Európe predstavovali v októbri 9 800 vozidiel (október 2011: 10 800). Od januára do októbra 2012 ŠKODA zvýšila svoje dodávky v tomto regióne o 1,8 % na viac ako 103 800 vozidiel (január až október 2011: 102 000) a trhový podiel zvýšila na približne 18,8 %. Tým ŠKODA dosiahla vedúcu pozíciu v tomto regióne. Na českom trhu vzrástli dodávky značky ŠKODA zákazníkom v októbri 2012 o 3,2 % na 5 300 vozidiel (október 2011: 5.100). Na Slovensku ŠKODA v októbri potvrdila pozíciu lídra s počtom 1 082 predaných automobilov a trhovým podielom 22,56 %. Od začiatku roka pritom ŠKODA na Slovensku predala viac ako 13 tisíc vozidiel.
Dodávky spoločnosti ŠKODA v októbri silne rástli aj v Číne. V porovnaní s rovnakým mesiacom minulého roka vzrástli o 9,5 % na 22 900 vozidiel (október 2011: 20 900), čo je nový mesačný rekord. V prvých desiatich mesiacoch roku 2012 dodala značka zákazníkom v Číne 204 800 vozidiel, čo v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka predstavuje nárast o 7,3 % (január až október 2011: 190 800). V Indii predala ŠKODA v októbri 2012 viac ako 2 000 vozidiel (október 2011: 2 300). V prvých desiatich mesiacoch vzrástol počet dodávok na indickom trhu o 28,3 % na viac ako 30 100 vozidiel (január až október 2011: 23 500).
Dodávky značky ŠKODA zákazníkom v októbri 2012 (v jednotkách zaokrúhlené, po modeloch; +/- v percentách v porovnaní s rovnakým mesiacom minulého roka):
ŠKODA Octavia (33 900; -2,3%)
ŠKODA Fabia (18 800; -18,4%)
ŠKODA Superb (9 400; -5,4%)
ŠKODA Yeti (7 050; +11,9%)
ŠKODA Roomster (2 800; -9,4%)
ŠKODA Rapid India (predaj iba v Indii: 1 300; nový model)
ŠKODA Citigo (predaj iba v Európe: 3 800; nový model)
„Aj napriek trvalo zložitej situácii na európskom trhu si ŠKODA udržuje na celom svete rastový trend,“ hovorí Werner Eichhorn, člen predstavenstva spoločnosti ŠKODA za oblasť predaja a marketingu. „Naďalej chceme solídne rásť. Za týmto účelom sme odštartovali najväčšiu modelovú ofenzívu v histórii našej spoločnosti. Úplnou novinkou na trhu je ŠKODA Rapid, začiatkom roku 2013 príde nová ŠKODA Octavia. Nové modely rozhodujúcou mierou prispejú k realizácii našej Rastovej stratégie aj za nepriaznivých ekonomických podmienok,“ hovorí Eichhorn.
V západnej Európe dodala značka ŠKODA v októbri svojim zákazníkom 27 600 vozidiel (október 2011: 29 200). Podiel značky ŠKODA na trhu vzrástol v prvých desiatich mesiacoch na viac ako tri percentá (január až október 2011: 2,8 %). Dodávky dosiahli v rovnakom období počet 303 700 vozidiel, o dve percentá menej než v minulom roku. Najvyšší nárast dodávok v západnej Európe zaznamenala spoločnosť ŠKODA v októbri 2012 vo Veľkej Británii - nárast zhruba o 69 % na viac než 4 600 automobilov (október 2011: 2 700).
Vo východnej Európe zvýšila ŠKODA v októbri dodávky o 11,5 % na 11 600 vozidiel (október 2011: 10 400). Po desiatich mesiacoch roku 2012 predstavuje podiel značky ŠKODA na trhoch východnej Európy viac ako štyri percentá (január až október 2011: 3,5 %), dodávky sa s nárastom o 29,2 % zvýšili na viac ako 111 100 vozidiel. Silne rástla značka ŠKODA opäť v Rusku. Dodávky zákazníkom tam v októbri vzrástli o 17,0 % na 8 300 vozidiel (7 100 vozidiel v októbri 2011). V prvých desiatich mesiacoch sa ŠKODA v Rusku zlepšila o 40 % na zhruba 80 100 vozidiel (január až október 2011: 57 200).
Dodávky značky ŠKODA v strednej Európe predstavovali v októbri 9 800 vozidiel (október 2011: 10 800). Od januára do októbra 2012 ŠKODA zvýšila svoje dodávky v tomto regióne o 1,8 % na viac ako 103 800 vozidiel (január až október 2011: 102 000) a trhový podiel zvýšila na približne 18,8 %. Tým ŠKODA dosiahla vedúcu pozíciu v tomto regióne. Na českom trhu vzrástli dodávky značky ŠKODA zákazníkom v októbri 2012 o 3,2 % na 5 300 vozidiel (október 2011: 5.100). Na Slovensku ŠKODA v októbri potvrdila pozíciu lídra s počtom 1 082 predaných automobilov a trhovým podielom 22,56 %. Od začiatku roka pritom ŠKODA na Slovensku predala viac ako 13 tisíc vozidiel.
Dodávky spoločnosti ŠKODA v októbri silne rástli aj v Číne. V porovnaní s rovnakým mesiacom minulého roka vzrástli o 9,5 % na 22 900 vozidiel (október 2011: 20 900), čo je nový mesačný rekord. V prvých desiatich mesiacoch roku 2012 dodala značka zákazníkom v Číne 204 800 vozidiel, čo v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka predstavuje nárast o 7,3 % (január až október 2011: 190 800). V Indii predala ŠKODA v októbri 2012 viac ako 2 000 vozidiel (október 2011: 2 300). V prvých desiatich mesiacoch vzrástol počet dodávok na indickom trhu o 28,3 % na viac ako 30 100 vozidiel (január až október 2011: 23 500).
Dodávky značky ŠKODA zákazníkom v októbri 2012 (v jednotkách zaokrúhlené, po modeloch; +/- v percentách v porovnaní s rovnakým mesiacom minulého roka):
ŠKODA Octavia (33 900; -2,3%)
ŠKODA Fabia (18 800; -18,4%)
ŠKODA Superb (9 400; -5,4%)
ŠKODA Yeti (7 050; +11,9%)
ŠKODA Roomster (2 800; -9,4%)
ŠKODA Rapid India (predaj iba v Indii: 1 300; nový model)
ŠKODA Citigo (predaj iba v Európe: 3 800; nový model)