|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 4.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Barbora
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
03. augusta 2012
Predaje AAA AUTO rástli za prvých sedem mesiacov o 16 %
Skupina AAA AUTO zakončila z pohľadu predajov veľmi silných prvých sedem mesiacov roku 2012, keď za toto obdobie zvýšila predaj medziročne o 16 % na 30 437 predaných vozidiel. Predaje za júl 2012 pritom ...
Zdieľať
BRATISLAVA 3. augusta (WBN/PR) - Skupina AAA AUTO zakončila z pohľadu predajov veľmi silných prvých sedem mesiacov roku 2012, keď za toto obdobie zvýšila predaj medziročne o 16 % na 30 437 predaných vozidiel. Predaje za júl 2012 pritom boli o 15,1 % silnejšie ako v júli 2011, s celkovo predanými 4 596 automobilmi.
Predaje skupiny AAA AUTO za prvých sedem mesiacov roku 2012 naznačujú, že tohtoročná zimná a letná sezóna boli pre spoločnosť veľmi silné. Hlavným ťahúňom rastu predajov skupiny AAA AUTO bol najmä neustále sa zvyšujúci počet vozidiel predaných na splátky. „V súčasnej dobe dosahujeme v ČR penetráciu vyššiu ako 50 % a na Slovensku vyššiu ako 60 %, s potenciálom ďalšieho rastu,“ uviedla nová generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová. Skupina momentálne poskytuje zákazníkom v ČR ponuky piatich a na Slovensku troch partnerov zabezpečujúcich financovanie. „Veríme, že na našich veľmi dobrých predajných výsledkoch majú veľkú zásluhu aj letné kampane, a to najmä ponuka 1 000 eur v hotovosti pri kúpe auta a výrazné zľavy ponúkaných automobilov,“ dodala Topolová.
Skupina AAA AUTO predala za prvých sedem mesiacov roku 2012 spolu 30 437 ojazdených automobilov, zatiaľ čo za rovnaké obdobie minulého roka to bolo 26 233. Medziročne to znamená nárast o 16 %. Najviac v tomto období oproti roku 2011 vzrástol predaj na Slovensku, a to o 15,8 % na 7 907 vozidiel. V Českej republike sa predaje medziročne zvýšili o 10 % na 21 438 automobilov. V Moskve skupina predala 1 182 áut. Prvá pobočka v Ruskej federácii už dosiahla bod zlomu a od júla má vyrovnané hospodárenie.
Nové pobočky
Skupina AAA AUTO plánuje do konca roka v ČR otvoriť nové autocentrá v Karlových Varoch alebo Sokolove a na Slovensku v Michalovciach či Trnave. „Ďalšie pobočky budú nasledovať v roku 2013, samozrejme vždy na základe podrobného prieskumu trhu a demografických faktorov,“ uviedla Topolová.
Predaje skupiny AAA AUTO za prvých sedem mesiacov roku 2012 naznačujú, že tohtoročná zimná a letná sezóna boli pre spoločnosť veľmi silné. Hlavným ťahúňom rastu predajov skupiny AAA AUTO bol najmä neustále sa zvyšujúci počet vozidiel predaných na splátky. „V súčasnej dobe dosahujeme v ČR penetráciu vyššiu ako 50 % a na Slovensku vyššiu ako 60 %, s potenciálom ďalšieho rastu,“ uviedla nová generálna riaditeľka AAA AUTO Karolína Topolová. Skupina momentálne poskytuje zákazníkom v ČR ponuky piatich a na Slovensku troch partnerov zabezpečujúcich financovanie. „Veríme, že na našich veľmi dobrých predajných výsledkoch majú veľkú zásluhu aj letné kampane, a to najmä ponuka 1 000 eur v hotovosti pri kúpe auta a výrazné zľavy ponúkaných automobilov,“ dodala Topolová.
Skupina AAA AUTO predala za prvých sedem mesiacov roku 2012 spolu 30 437 ojazdených automobilov, zatiaľ čo za rovnaké obdobie minulého roka to bolo 26 233. Medziročne to znamená nárast o 16 %. Najviac v tomto období oproti roku 2011 vzrástol predaj na Slovensku, a to o 15,8 % na 7 907 vozidiel. V Českej republike sa predaje medziročne zvýšili o 10 % na 21 438 automobilov. V Moskve skupina predala 1 182 áut. Prvá pobočka v Ruskej federácii už dosiahla bod zlomu a od júla má vyrovnané hospodárenie.
Nové pobočky
Skupina AAA AUTO plánuje do konca roka v ČR otvoriť nové autocentrá v Karlových Varoch alebo Sokolove a na Slovensku v Michalovciach či Trnave. „Ďalšie pobočky budú nasledovať v roku 2013, samozrejme vždy na základe podrobného prieskumu trhu a demografických faktorov,“ uviedla Topolová.