|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
14. januára 2009
Predaj vozidiel značky Škoda v SR vzrástol aj napriek globálnej kríze
V priebehu minulého roka dodala spoločnosť ŠKODA AUTO Slovensko svojim zákazníkom celkovo 18 582 vozidiel. Toto číslo znamená celkový nárast predaja vozidiel značky Škoda oproti predchádzajúcemu roku ...
Zdieľať
BRATISLAVA 14. januára (WN/PR) - V priebehu minulého roka dodala spoločnosť ŠKODA AUTO Slovensko svojim zákazníkom celkovo 18 582 vozidiel. Toto číslo znamená celkový nárast predaja vozidiel značky Škoda oproti predchádzajúcemu roku o viac než 3,4 %. Značka Škoda si tak aj v roku 2008 udržala na slovenskom trhu postavenie lídra s kumulatívnym trhovým podielom 19,2 %.
V roku 2008 bolo na Slovensku zaregistrovaných až 18 582 nových vozidiel značky Škoda. To je o 619 vozidiel viac ako v roku 2007, kedy sa predalo spolu 17 963 vozidiel. Kumulatívny trhový podiel značky Škoda za 12 mesiacov roku 2008 dosiahol úroveň 19,2 %. Atraktívnosť značky potvrdil aj nárast počtu registrácií nových vozidiel značky Škoda v decembri 2008. Napriek globálnej ekonomickej kríze dosiahol v decembri trhový podiel spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko 19,3 %.
Najpredávanejším modelom v roku 2008 sa opäť stala Škoda Fabia. V roku 2008 si získala celkovo 9 702 zákazníkov. Škoda Fabia je od svojho uvedenia najrozšírenejším vozidlom na slovenskom trhu. Veľmi obľúbená ostáva naďalej Škoda Octavia, ktorá je najpredávanejším vozidlom vo svojej triede. V roku 2008 bolo na Slovensku zaregistrovaných spolu 7 203 nových vozidiel Škoda Octavia (limuzína, combi, RS, 4x4 Scout) a Škoda Octavia TOUR (limuzína, combi), čo predstavuje medziročný nárast predaja až o 17,2 %. O atraktivite modelu Škoda Octavia svedčí aj skutočnosť, že od roku 2000 sa na slovenskom trhu predalo až 27 597 týchto vozidiel.
Svoju klientelu si našiel aj model Škoda Roomster. Stal sa najúspešnejším vozidlom vo svojej triede, keď jeho predaj v roku 2008 dosiahol 848 dodaných vozidiel. Typickým zákazníkom tohto modelu je mladá rodina s dvomi deťmi. Na druhej strane ho používajú aj podnikatelia pri preprave menších a ľahších nákladov.
Firemných zákazníkov zaujala aj nová generácia vlajkovej lode značky Škoda, luxusná limuzína Škoda Superb II. Jej uvedenie na slovenský trh prispelo k nárastu predaja, ktorý ku koncu roka dosiahol spolu 550 zákazníkom dodaných vozidiel, čo je 38% nárast oproti roku 2007. Model Škoda Superb sa tak dostal na prvé miesto v segmente vyššia stredná trieda. Jeho podiel v tomto segmente vzrástol z 31 % v roku 2007 na 43 % v roku 2008. Okrem vysokej miery komfortu a kvality spracovania zodpovedajúcej o triedu vyšším vozidlám ponúka ŠKODA AUTO Slovensko na slovenskom trhu bezplatný servis a plnú záruku na dobu 4 rokov alebo do 120 000 km na model Škoda Superb II vo všetkých stupňoch výbavy.
V roku 2008 bolo na Slovensku zaregistrovaných až 18 582 nových vozidiel značky Škoda. To je o 619 vozidiel viac ako v roku 2007, kedy sa predalo spolu 17 963 vozidiel. Kumulatívny trhový podiel značky Škoda za 12 mesiacov roku 2008 dosiahol úroveň 19,2 %. Atraktívnosť značky potvrdil aj nárast počtu registrácií nových vozidiel značky Škoda v decembri 2008. Napriek globálnej ekonomickej kríze dosiahol v decembri trhový podiel spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko 19,3 %.
Najpredávanejším modelom v roku 2008 sa opäť stala Škoda Fabia. V roku 2008 si získala celkovo 9 702 zákazníkov. Škoda Fabia je od svojho uvedenia najrozšírenejším vozidlom na slovenskom trhu. Veľmi obľúbená ostáva naďalej Škoda Octavia, ktorá je najpredávanejším vozidlom vo svojej triede. V roku 2008 bolo na Slovensku zaregistrovaných spolu 7 203 nových vozidiel Škoda Octavia (limuzína, combi, RS, 4x4 Scout) a Škoda Octavia TOUR (limuzína, combi), čo predstavuje medziročný nárast predaja až o 17,2 %. O atraktivite modelu Škoda Octavia svedčí aj skutočnosť, že od roku 2000 sa na slovenskom trhu predalo až 27 597 týchto vozidiel.
Svoju klientelu si našiel aj model Škoda Roomster. Stal sa najúspešnejším vozidlom vo svojej triede, keď jeho predaj v roku 2008 dosiahol 848 dodaných vozidiel. Typickým zákazníkom tohto modelu je mladá rodina s dvomi deťmi. Na druhej strane ho používajú aj podnikatelia pri preprave menších a ľahších nákladov.
Firemných zákazníkov zaujala aj nová generácia vlajkovej lode značky Škoda, luxusná limuzína Škoda Superb II. Jej uvedenie na slovenský trh prispelo k nárastu predaja, ktorý ku koncu roka dosiahol spolu 550 zákazníkom dodaných vozidiel, čo je 38% nárast oproti roku 2007. Model Škoda Superb sa tak dostal na prvé miesto v segmente vyššia stredná trieda. Jeho podiel v tomto segmente vzrástol z 31 % v roku 2007 na 43 % v roku 2008. Okrem vysokej miery komfortu a kvality spracovania zodpovedajúcej o triedu vyšším vozidlám ponúka ŠKODA AUTO Slovensko na slovenskom trhu bezplatný servis a plnú záruku na dobu 4 rokov alebo do 120 000 km na model Škoda Superb II vo všetkých stupňoch výbavy.