![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|

Koncern vo februári dodal zákazníkom 724.000 vozidiel, čo bolo o 1,8 % menej ako v rovnakom mesiaci pred rokom. Predaj v Číne padol o 7,4 %. Čína je najdôležitejším trhom pre Volkswagen, kde koncern predáva takmer 40 % svojich áut a úžitkových vozidiel.
Colný spor medzi Pekingom a Washingtonom má negatívny vplyv na náladu čínskych spotrebiteľov, čo zo značiek koncernu pocítila predovšetkým kmeňová značka VW. Značky Audi a Porsche mali navyše ešte stále problémy s prechodom na novú metódu testovania emisií a spotreby WLTP. Koncernu sa nedarilo ani v Severnej Amerike, naopak, v Európe predaj vo februári mierne stúpol.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR