![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Pondelok 3.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Bohumil, Bohumila
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|

Odbyt 12 značiek skupiny medziročne vzrástol o 8,2 % na 940.800 vozidiel, uviedol Volkswagen vo štvrtok vo Wolfsburgu. Predaj za prvých 10 mesiacov tohto roka stúpol o 3,2 % na vyše 8,7 milióna áut.
Volkswagen má problémy na domácom trhu, kde jeho odbyt v októbri vzrástol len mierne, konkrétne o 0,8 %. Za prvých 10 mesiacov klesol o 1,6 %.
Koncernu sa v októbri mimoriadne darilo vo východnej Európe, Južnej Amerike a USA. Tempo rastu predaja v Číne sa tiež zrýchlilo. Spomedzi jednotlivých značiek zaznamenal výrazne pozitívny vývoj predovšetkým Seat. Oživil sa však aj dopyt po nákladných autách, keď predaj značiek úžitkových vozidiel MAN a Scania stúpol dvojciferne.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR