![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Prečo sú rodinné podniky na Slovensku neviditeľné?
Poradensko-analytický inštitút Európske partnerstvo pre verejné stratégie (EPPP) a Slovak Business Agency pri príležitosti iniciatívy Európsky týždeň MSP organizujú ...
Zdieľať

EPPP v rámci programu seminára predstaví výsledky kvalitatívneho prieskumu o aktuálnej situácii v rodinných podnikoch na Slovensku. "Štúdia, ktorej zistenia budeme prezentovať, vznikla aj na základe podnetov a podpory zo strany rodinných firiem. Mnohé z nich boli zároveň ochotné zúčastniť sa na kvalitatívnom prieskume, aby sme získali presnejší obraz o aktuálnych problémoch v rodinných firmách, potrebách, trendoch i možných riešeniach," povedal Martin Krekáč, prezident EPPP. V rámci prieskumu sa autori zamerali aj na otázky týkajúce sa začiatku podnikania, zapájania rodinných príslušníkov do podnikania a nástupníctvu, medzigeneračným problémom či špecifickým otázkam, s ktorými sa rodinné firmy stretávajú v každodennom živote.
Keďže tím expertov EPPP má záujem tému rodinné podnikanie v rámci štyroch hlavných iniciatív rozvíjať aj ďalej a rozprúdiť širšiu diskusiu o rodinných podnikoch, legislatívnych nedostatkoch vo vzťahu k rodinnému podnikaniu i v oblasti vnútorného nastavenia rodiny v prospech rodinného podnikania, výstupy prieskumu chce spolu s dobrými príkladmi najmä zo zahraničnej praxe prezentovať nielen tým, ktorí sa na rozhovoroch zúčastnili, ale aj širšej odbornej verejnosti i záujemcom, ktorých táto téma osloví z vlastného osobného záujmu. "Veríme, že touto štúdiou prispejeme k hlasnému premýšľaniu nad tým, ako možno podporiť rodinné podnikanie a ako sa vyhnúť chybám, ktorými prešli iné známe rodinné firmy. Najmä však chceme vzbudiť a rozvinúť podnikateľské myslenie v samých rodinných firmách," dodal Martin Krekáč.
29. október 2014, Hotel Max Inn, Bratislava, 9.00 – 13.00 hod.
Kompletný program seminára možno nájsť na:
http://www.eppp.sk/docs/eppp_seminar_program_102014.pdf