|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 18.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Eugen
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Prečo používať značkové kancelárske potreby Foto: TRIPSY s.r.o.
Bratislava 17. mája (OTS) - Alebo, že lepiace štítky Post-It vznikli náhodnou vo voľnočasovej aktivite zamestnanca 3M? Mnohé značky kancelárskych potrieb sú dodnes reprezentantmi pre celú kategóriu, hoci existujú rôzne „no name“ alternatívy. Prečo sa stále oplatí používať značkové produkty?Synonymum pre kategóriu
Aká značka vám prvá napadne, ak sa spomenú popisovače? Mnohým zrejme Centropen. Tieto fixovky, zvýrazňovače, rollery a popisovače vyrába rovnomenná spoločnosť v českých Dačiciach už od roku 1940. „Ročne predáme na Slovensku vyše 132 000 kusov výrobkov značky Centropen. Keby sme ich naskladali pozdĺž za sebou, vytvorili by rad dlhý takmer 19 kilometrov. Snažíme sa ponúkať značky preverené časom a tisícovkami užívateľov,“ uvádza prevádzkový riaditeľ TRIPSY Office Friendly, Martin Majerník a dopĺňa: „Okrem produktov Centropen v našom novom katalógu nájdete napríklad perá Pilot, výrobky Kores, Esselte alebo produkty 3M. Vieme, že tieto zvučné značky sú zárukou remeselného spracovania, spoľahlivosti a teda aj spokojnosti zákazníkov. Na rozdiel od „no name“ produktov do bodky spĺňajú deklarované vlastnosti. O popularite značkových výrobkov svedčí i to, že ročne predáme takmer 11 000 kusov produktov Pilot.“
Obľúbenou značkou je i Stabilo. TRIPSY Office Friendy na Slovensku ročne rozdistribuuje vyše 4100 kusov výrobkov tejto značky. Sú medzi nimi ceruzky, zvýrazňovače aj guľôčkové perá. Podobne ako už spomenuté značky, vynikajú oproti neznačkových produktom vysokou spoľahlivosťou, trvácnosťou a svetlostálosťou. Značkové firmy tiež častejšie prinášajú inovácie. Napríklad Stabilo Woody 3 v 1 sa už stala kultom. Spája v sebe farebnú pastelku, akvarelovú pastelku a kriedu. Centropen zareagoval na boom tabletov a dotykových smartfónov inovatívnym perom tabletPEN, ktoré má ostrom konci 0,3 mm liner a na tupom gumený hrot určený na ovládanie dotykových displejov.
Príbeh žltých papierikov
Aj vy určite máte v kancelárii štvorcové žlté poznámkové bločky, ktoré majú jednu stranu vybavenú lepiacou vrstvou. Vedeli ste, že lepiace štítky Post-It vznikli vlastne náhodou a vo voľnom čase? Preslávili firmu 3M viac, ako iné produkty. Post-it vytvorili úplne novú kategóriu vďaka tomu, že jeden zo zamestnancov 3M Arthur Fry používal slabučké lepidlo na prichytenie poznámok v spevníku v speváckom zbore. Postupne presvedčil vedenie firmy, že pôvodne „nepoužiteľné“ lepidlo je vhodné na prilepenie a odlepenie štítkov bez toho, aby zanechalo stopy. Paradoxne mnoho ľudí dodnes nevie, ako sa štítky majú správne odtrhnúť z balička, aby sa prichytili celou lepivou plochou napríklad na nástenke alebo chladničke.
„Lepiace štítky patria medzi artikle so silným stabilným predajom. Podobne ako kancelárske papiere. Ročne predáme takmer 154 000 balení bieleho a skoro 15000 balení farebného papiera. Zároveň do firiem dodáme 10 613 kusov tonerov do tlačiarní značiek HP, CANON, EPSON, LEXMARK a ďalších,“ uvádza M. Majerník a dopĺňa: „Pre lepšiu predstavu, s týmto množstvom listov bieleho papiera by sme dokázali pokryť 582 futbalových ihrísk.“
Dostupnosť do 24 hodín
TRIPSY Office Friendly dodáva 95 % požiadaviek zákazníkov operatívne do 24 hodín od objednania tovaru. Disponuje vlastnými dopravnými kapacitami, v menšej miere využíva služby špedičných spoločností. „Značkové produkty si vyžadujú značkový servis. Naši zákazníci sú zvyknutí na vysokú kvalitu, rýchlosť a presnosť dodávok. Dokážeme vykryť aj zvýšené nároky počas sezón, najmä pred začiatkom školského roku a v predvianočnom čase,“ uvádza M. Majerník a dodáva: „Na trhu pôsobíme už vyše 10 rokov a postupne sme na základe vlastných skúseností aj požiadaviek zákazníkov do portfólia doplnili zahraničné značky kancelárskych potrieb ako Oxford, Sigel, Filofax, Leitz alebo Sax. Dávame však priestor aj slovenským dodávateľom. V súčasnosti až 68 % nami predávaných a overených výrobkov je od slovenských výrobcov. Okrem kancelárskych potrieb dodávame pre firmy aj kávu a čaj. Len za minulý rok to bolo takmer 36 000 balení.“
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR