|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 23.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Klement
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
27. februára 2014
Pravda: Rožková bitka ceny posiela o 25 rokov dozadu
"Rožková bitka ceny posiela o 25 rokov dozadu", nadpísal článok na strane desať a 11 denník PRAVDA. Veľké obchodné reťazce pritvrdzujú v boji o zákazníkov. Po nedávnom zlacnení ...
Zdieľať
Foto: Logo Pravda
Bratislava 27. februára (TASR) - "Rožková bitka ceny posiela o 25 rokov dozadu", nadpísal článok na strane desať a 11 denník PRAVDA. Veľké obchodné reťazce pritvrdzujú v boji o zákazníkov. Po nedávnom zlacnení 40-gramových rožkov z piatich centov na štyri sa môže stať, že ľudia v akcii kúpia rožky aj za dva centy. Podobnú dočasnú akciu absolvoval nedávno jeden z veľkých reťazcov. Nie je vylúčené, že si novú marketingovú taktiku časom vyskúšajú aj ďalší. Podobne lacno sa predávali rožky naposledy tesne po páde socializmu po roku 1989. Vtedy šlo o trvalú cenu. Obchodníci, odborníci aj ekonómovia hovoria, že predávať rožok za dva centy, aj keď len dočasne, je stratové. Môže to však byť prostriedok, ako prilákať zákazníka do obchodu.
"Rožok vždy bol a aj vždy bude imidžový tovar, vďaka ktorému si ľudia vyberajú obchod. Siete kalkulujú s tým, že keď už niekto príde do ich predajní, tak tam nakúpi aj iné druhy tovarov", zdôvodňuje nízku cenu analytik agentúry Terno Ľubomír Drahovský. Podľa viacerých pekárov však náklady na suroviny prevyšujú dva centy.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR