|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
18. marca 2014
PRAVDA: Kríza ľudí naučila, čo majú vložiť do nákupného košíka
Kríza podľa denníka PRAVDA naučila ľudí lepšie hospodáriť s peniazmi a viac porovnávať kvalitu výrobkov.
Zdieľať
Bratislava 18. marca (TASR) - Kríza podľa denníka PRAVDA naučila ľudí lepšie hospodáriť s peniazmi a viac porovnávať kvalitu výrobkov.
V porovnaní s minulosťou sa čoraz viac ľudí zaujíma o bezpečnosť potravín a spolu s ňou o pôvod výrobkov, čo je zase reakcia na potravinové škandály. Typickým slovenským fenoménom je citlivosť na ceny potravín.
Do takejto skratky by sa dali zhrnúť základné spotrebiteľské črty obyvateľov Slovenska na základe poznatkov najväčších obchodných reťazcov, ktoré oslovil denník. Hoci mnohé nákupné zvyky majú Slováci spoločné, ako spotrebitelia sa začínajú diferencovať. Je to dôsledok rôznych príjmových možností, ale aj toho, ako obchodné reťazce spĺňajú predstavy o výhodnom nákupe potravín.
Téme sa venuje denník na desiatej strane v článku s názvom "Kríza ľudí naučila, čo majú vložiť do nákupného košíka".
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
V porovnaní s minulosťou sa čoraz viac ľudí zaujíma o bezpečnosť potravín a spolu s ňou o pôvod výrobkov, čo je zase reakcia na potravinové škandály. Typickým slovenským fenoménom je citlivosť na ceny potravín.
Do takejto skratky by sa dali zhrnúť základné spotrebiteľské črty obyvateľov Slovenska na základe poznatkov najväčších obchodných reťazcov, ktoré oslovil denník. Hoci mnohé nákupné zvyky majú Slováci spoločné, ako spotrebitelia sa začínajú diferencovať. Je to dôsledok rôznych príjmových možností, ale aj toho, ako obchodné reťazce spĺňajú predstavy o výhodnom nákupe potravín.
Téme sa venuje denník na desiatej strane v článku s názvom "Kríza ľudí naučila, čo majú vložiť do nákupného košíka".
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR