|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
PR.Konektor expanduje, pripája EFCOM
Agentúra PR.Konektor, člen medzinárodnej siete Eurocom Worldwide a víťaz European Excellence Awards, fúzuje s komunikačnou agentúrou EFCOM. Významne sa tak posilní nielen personálne, ale tiež s ohľadom ...
Zdieľať
BRATISLAVA 30. júla (WBN/PR) - Agentúra PR.Konektor, člen medzinárodnej siete Eurocom Worldwide a víťaz European Excellence Awards, fúzuje s komunikačnou agentúrou EFCOM. Významne sa tak posilní nielen personálne, ale tiež s ohľadom na portfólio klientov, a to v segmentoch vzdelávania, e-commerce, gamblingu, kozmetiky, či financií.
PR.Konektor (predtým PR Point) je etablovanou agentúrou - na Slovensku pôsobí od roku 2007. Je dcérou poprednej českej PR agentúry PR.Konektor ČR, ktorá je držiteľom prestížnych českých (Zlatý středník, Česká cena PR) i medzinárodných ocenení (SABRE Awards, European Excellence Awards) a v portfóliu má i klientov ako napr. Škoda Auto, Chello Media, poisťovňu MetLife, Staropramen, L ´Oreal, alebo Fortunu. A práve hlbšie prepojenie českého a slovenského Konektoru a z toho vyplývajúce vzájomné synergie sú cieľom na najbližšie obdobie.
„Našou víziou je aplikovať v PR.Konektor SR model integrovanej komunikácie pod jednou strechou, ktorý sa v ČR stretol s mimoriadnym úspechom. Klient tak dostane kvalitné a najmä komplexné komunikačné riešenie – okrem public relations tiež digital media, kreatívu, strategické plánovanie, nákup médií a inovatívne projektové riešenia,“ načrtáva Jaroslav Duroň, riaditeľ PR.Konektor.
Managing directorom PR.Konektor Slovensko se stal Filip Švaňa, ktorý doteraz viedol EFCOM. Zodpovedať bude riaditeľovi českej materskej agentúry Jaroslavovi Duroňovi.
PR.Konektor je členom globálnej siete PR agentúr Eurocom Worldwide, vďaka čomu získava cenné know-how zo spoločnej práce pre klientov v rôznych kútoch sveta a v rôznych segmentoch.
Viac informácií o PR.Konektor SR možno nájsť napríklad vo videu na:
https://www.youtube.com/watch?v=DIH6h9COlC4
PR.KONEKTOR
PR.Konektor je etablovanou public relations agentúrou, ktorá pôsobí na slovenskom trhu od roku 2007. Využíva synergie s materskou PR.Konektor ČR, jednou z popredných českých PR agentúr a držiteľom medzinárodných ocenení. Skupina Konektor realizovala projekty napr. pre Škoda Auto, Google, L ´Oreal, Penny Market, Fortunu, Zuno Banku, T-Mobile a ďalší. PR.Konektor je súčasťou svetovej siete PR agentúr Eurocom Worldwide.
O EFCOM
Komunikačná agentúra EFCOM vznikla v roku 2011 a primárne sa sústreďovala na oblasti public relations, online relations a social media. Počas dva a pol ročnej činnosti poskytovala PR služby Paneurópskej vysokej škole, bola pri štarte najväčšieho zľavového portálu ZlavaDna.sk, riadila komunikáciu nadnárodnej skupiny e-shopov InterStore, komunikačný servis poskytovala tiež klientom A SMS, Naimar, Aptech Europe, navrhovala FB aplikácie pre Tipos. Prevádzkuje eventovú službu Casino night a pomáha s realizáciou projektov Kino Rača a Letné kino na Kuchajde. Taktiež spoluorganizovala charitatívny projekt Kilometre pre Matúša.
PR.Konektor (predtým PR Point) je etablovanou agentúrou - na Slovensku pôsobí od roku 2007. Je dcérou poprednej českej PR agentúry PR.Konektor ČR, ktorá je držiteľom prestížnych českých (Zlatý středník, Česká cena PR) i medzinárodných ocenení (SABRE Awards, European Excellence Awards) a v portfóliu má i klientov ako napr. Škoda Auto, Chello Media, poisťovňu MetLife, Staropramen, L ´Oreal, alebo Fortunu. A práve hlbšie prepojenie českého a slovenského Konektoru a z toho vyplývajúce vzájomné synergie sú cieľom na najbližšie obdobie.
„Našou víziou je aplikovať v PR.Konektor SR model integrovanej komunikácie pod jednou strechou, ktorý sa v ČR stretol s mimoriadnym úspechom. Klient tak dostane kvalitné a najmä komplexné komunikačné riešenie – okrem public relations tiež digital media, kreatívu, strategické plánovanie, nákup médií a inovatívne projektové riešenia,“ načrtáva Jaroslav Duroň, riaditeľ PR.Konektor.
Managing directorom PR.Konektor Slovensko se stal Filip Švaňa, ktorý doteraz viedol EFCOM. Zodpovedať bude riaditeľovi českej materskej agentúry Jaroslavovi Duroňovi.
PR.Konektor je členom globálnej siete PR agentúr Eurocom Worldwide, vďaka čomu získava cenné know-how zo spoločnej práce pre klientov v rôznych kútoch sveta a v rôznych segmentoch.
Viac informácií o PR.Konektor SR možno nájsť napríklad vo videu na:
https://www.youtube.com/watch?v=DIH6h9COlC4
PR.KONEKTOR
PR.Konektor je etablovanou public relations agentúrou, ktorá pôsobí na slovenskom trhu od roku 2007. Využíva synergie s materskou PR.Konektor ČR, jednou z popredných českých PR agentúr a držiteľom medzinárodných ocenení. Skupina Konektor realizovala projekty napr. pre Škoda Auto, Google, L ´Oreal, Penny Market, Fortunu, Zuno Banku, T-Mobile a ďalší. PR.Konektor je súčasťou svetovej siete PR agentúr Eurocom Worldwide.
O EFCOM
Komunikačná agentúra EFCOM vznikla v roku 2011 a primárne sa sústreďovala na oblasti public relations, online relations a social media. Počas dva a pol ročnej činnosti poskytovala PR služby Paneurópskej vysokej škole, bola pri štarte najväčšieho zľavového portálu ZlavaDna.sk, riadila komunikáciu nadnárodnej skupiny e-shopov InterStore, komunikačný servis poskytovala tiež klientom A SMS, Naimar, Aptech Europe, navrhovala FB aplikácie pre Tipos. Prevádzkuje eventovú službu Casino night a pomáha s realizáciou projektov Kino Rača a Letné kino na Kuchajde. Taktiež spoluorganizovala charitatívny projekt Kilometre pre Matúša.