Pozvánka na odbornú konferenciu „KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA“
Odborná konferencia „KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA“ je štvrtou zo série realizovaných 1st CLASS CONFERENCES, špeciálne zameraných na oblasť PR a komunikácie.
Odborná konferencia:
KRÍZOVÁ ...
BRATISLAVA 22. októbra (WN/PR) - Odborná konferencia „KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA“ je štvrtou zo série realizovaných 1st CLASS CONFERENCES, špeciálne zameraných na oblasť PR a komunikácie.
Odborná konferencia:
KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA
Kríza „praje“ nepripraveným
Termín konania: 28. október 2008
Miesto konania: hotel Bonbón, Bratislava
Predchádzanie krízovým situáciám a elimináciu už existujúcej krízy rieši krízový manažment, ktorého súčasťou je krízová komunikácia. Identifikácia krízových momentov, možných zdrojov krízy, krízový manuál a vhodné komunikačné nástroje sú len niektorými z krokov, ktoré je potrebné prijať. Každá kríza je špecifická, má rôzny vývoj, trvanie, zasahuje rôzne cieľové skupiny a na jej elimináciu je potrebné zvoliť na telo ušité procesy a komunikačné nástroje.
Program konferencie:
8.00 – 8.40
registrácia / ranná káva
8.40 – 8.45
otvorenie konferencie a úvod
I. PRVÝ BLOK – DISKUSNÝ PANEL:
Michaela Benedigová, Managing Director, SEESAME
Kristína Félová, riaditeľka Podnikovej komunikácie, Slovnaft
Júlia Lipianska, vedúca Katedry marketingu, Obchodná fakulta, Ekonomická univerzita v Bratislave
(Helena Labská, Katedra marketingu, Obchodná fakulta, Ekonomická univerzita v Bratislave)
Radoslav Baťo, šéfredaktor, Trend
Richard Dírer, šéfredaktor, TA3
II. – IV. BLOK – CASE STUDIES:
Kríza alebo výzva - ako čeliť krízovým situáciám v politike?
Béla Bugár, poslanec NR SR
Krízová komunikácia Trendu počas kauzy Bartolomei
Oliver Brunovský, konateľ, Trend Holding
Stakeholder komunikácia v čase krízy
Kristína Félová, riaditeľka Podnikovej komunikácie, Slovnaft
Nováky - krízová komunikácia v mimoriadnej situácii
Vladimír Gemela, hovorca, Ministerstvo obrany SR
Potrebuje firma "dobrých" heckerov?
Ján Kondáš, Corporate Communication Director, Slovak Telekom
Ako sme sa popasovali s vyhlásenou “vojnou”…Eduard Kováč, výkonný riaditeľ, Združenie zdravotných poisťovní SR
Kríza v šoubiznise: šanca na comeback
Janis Sidovský, riaditeľ marketingu a PR TV Barrandov, podpredseda predstavenstva Barrandov Televizní Studio
Interná a externá komunikácia v čase krízy - význam a prínos PR agentúr
Soňa Sittlerová, Account Director, Ogilvy PR Praha
Ako čeliť nátlakovým skupinám
Maroš Sýkora, PR manager a hovorca, J&T
Časový harmonogram konferencie:
08.00 – 08.40 registrácia / ranná káva
08.40 – 08.45 otvorenie konferencie a úvod
08.45 – 10.10 prvý blok – diskusný panel
10.10 – 10.25 coffee break
10.25 – 11.55 druhý blok – case studies
11.55 – 13.15 obed
13.15 – 14.45 tretí blok– case studies
14.45 – 15.00 coffee break
15.00 – 16.30 štvrtý blok – case studies
16.30 – 16.45 záver
Pre limitovaný počet záujemcov je pripravený nasledujúci deň odborný workshop na tému:
KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA: ako jej predchádzať, ako sa na ňu pripraviť a ako ju zvládnuť.
Termín konania: 29. október 2008
Miesto konania: hotel Bonbón, Bratislava
Termín uzávierky registrácie prihlášok: 20. október 2008.
Členovia APRSR majú 10% zľavu z účastníckeho poplatku konferencie.
Členovia Asociácie hovorcov Slovenska majú 10% zľavu z účastníckeho poplatku konferencie.
Vyžrebovaný účastník konferencie získa štýlový automobil s plnou nádržou na víkend.
Bližšie informácie o konferencii nájdete na:
http://www.1stclass.sk/?IDe=14238
Informácie o predchádzajúcich konferenciách aj s prednáškami jednotlivých spíkrov a fotogalériou nájdete na:
„Šaty robia človeka a image firmu“ - http://www.1stclass.sk/?IDe=19630
„PR Needs vs. Media NEEDS“ - http://www.1stclass.sk/?IDe=19631
„Interná komunikácia“ - http://www.1stclass.sk/?IDe=19309
Partnermi konferencie sú: Asociácia hovorcov Slovenska, Asociácia PR agentúr Slovenska, Ekonomická univerzita, internetové portály AZET a
Medialne.sk, agentúra SITA, týždenník Trend a vydavateľstvo Eastone Books.