Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

15. októbra 2008

Pozvánka na odbornú konferenciu „KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA“



Odborná konferencia „KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA“ je štvrtou zo série realizovaných 1st CLASS CONFERENCES, špeciálne zameraných na oblasť PR a komunikácie. Odborná konferencia: KRÍZOVÁ ...



Zdieľať
BRATISLAVA 15. októbra (WN/PR) - Odborná konferencia „KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA“ je štvrtou zo série realizovaných 1st CLASS CONFERENCES, špeciálne zameraných na oblasť PR a komunikácie. Odborná konferencia: KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA Kríza „praje“ nepripraveným Termín konania: 28. október 2008 Miesto konania: hotel Bonbón, Bratislava Predchádzanie krízovým situáciám a elimináciu už existujúcej krízy rieši krízový manažment, ktorého súčasťou je krízová komunikácia. Identifikácia krízových momentov, možných zdrojov krízy, krízový manuál a vhodné komunikačné nástroje sú len niektorými z krokov, ktoré je potrebné prijať. Každá kríza je špecifická, má rôzny vývoj, trvanie, zasahuje rôzne cieľové skupiny a na jej elimináciu je potrebné zvoliť na telo ušité procesy a komunikačné nástroje. Program konferencie: 8.00 – 8.40 registrácia / ranná káva 8.40 – 8.45 otvorenie konferencie a úvod I. PRVÝ BLOK – DISKUSNÝ PANEL: Michaela Benedigová, Managing Director, SEESAME Kristína Félová, riaditeľka Podnikovej komunikácie, Slovnaft Júlia Lipianska, vedúca Katedry marketingu, Obchodná fakulta, Ekonomická univerzita v Bratislave (Helena Labská, Katedra marketingu, Obchodná fakulta, Ekonomická univerzita v Bratislave) Radoslav Baťo, šéfredaktor, Trend Richard Dírer, šéfredaktor, TA3 II. – IV. BLOK – CASE STUDIES: Kríza alebo výzva - ako čeliť krízovým situáciám v politike? Béla Bugár, poslanec NR SR Krízová komunikácia Trendu počas kauzy Bartolomei Oliver Brunovský, konateľ, Trend Holding Stakeholder komunikácia v čase krízy Kristína Félová, riaditeľka Podnikovej komunikácie, Slovnaft Nováky - krízová komunikácia v mimoriadnej situácii Vladimír Gemela, hovorca, Ministerstvo obrany SR Potrebuje firma "dobrých" heckerov? Ján Kondáš, Corporate Communication Director, Slovak Telekom Ako sme sa popasovali s vyhlásenou “vojnou”…Eduard Kováč, výkonný riaditeľ, Združenie zdravotných poisťovní SR Kríza v šoubiznise: šanca na comeback Janis Sidovský, riaditeľ marketingu a PR TV Barrandov, podpredseda predstavenstva Barrandov Televizní Studio Interná a externá komunikácia v čase krízy - význam a prínos PR agentúr Soňa Sittlerová, Account Director, Ogilvy PR Praha Ako čeliť nátlakovým skupinám Maroš Sýkora, PR manager a hovorca, J&T Časový harmonogram konferencie: 08.00 – 08.40 registrácia / ranná káva 08.40 – 08.45 otvorenie konferencie a úvod 08.45 – 10.10 prvý blok – diskusný panel 10.10 – 10.25 coffee break 10.25 – 11.55 druhý blok – case studies 11.55 – 13.15 obed 13.15 – 14.45 tretí blok– case studies 14.45 – 15.00 coffee break 15.00 – 16.30 štvrtý blok – case studies 16.30 – 16.45 záver Pre limitovaný počet záujemcov je pripravený nasledujúci deň odborný workshop na tému: KRÍZOVÁ KOMUNIKÁCIA: ako jej predchádzať, ako sa na ňu pripraviť a ako ju zvládnuť. Termín konania: 29. október 2008 Miesto konania: hotel Bonbón, Bratislava Záväznú prihlášku na konferenciu a workshop aj s výškou účastníckeho poplatku, nájdete v prílohe tohto. Registrovať sa môžete zaslaním prihlášky alebo ON-LINE na našej stránke: http://www.1stclass.sk/?IDe=14238 V prípade vyplnenia tlačenej prihlášky (pri on-line prihláške neplatí) prosíme zaslať prihlášku na e-mailovú adresu: konferencia@1stclass.sk alebo poštou na: 1stCLASS AGENCY, s.r.o., Blagoevova 8, 851 04, Bratislava. Termín uzávierky registrácie prihlášok je 20. októbra 2008. Členovia APRSR majú 10% zľavu z účastníckeho poplatku konferencie. Členovia Asociácie hovorcov Slovenska majú 10% zľavu z účastníckeho poplatku konferencie. Vyžrebovaný účastník konferencie získa štýlový automobil s plnou nádržou na víkend. Bližšie informácie o konferencii nájdete na: http://www.1stclass.sk/?IDe=14238 Informácie o predchádzajúcich konferenciách aj s prednáškami jednotlivých spíkrov a fotogalériou nájdete na: „Šaty robia človeka a image firmu“ - http://www.1stclass.sk/?IDe=19630 „PR Needs vs. Media NEEDS“ - http://www.1stclass.sk/?IDe=19631 „Interná komunikácia“ - http://www.1stclass.sk/?IDe=19309 Partnermi konferencie sú: Asociácia hovorcov Slovenska, Asociácia PR agentúr Slovenska, Ekonomická univerzita, internetové portály AZET a Medialne.sk, agentúra SITA, týždenník Trend a vydavateľstvo Eastone Books.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Platy učiteľov majú na budúci rok vzrásť o 10,5 percenta
<< predchádzajúci článok
Dodávatelia chceli za dostavbu Mochoviec veľa peňazí