Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

07. decembra 2015

POZOR: Nevyhovujúcu HS Majonézu treba zlikvidovať alebo vrátiť



Z centrálneho skladu spoločnosti Makro Cash and Carry ČR, ktorý je spoločný pre český aj slovenský trh, sa na prevádzky Metro Cash and Carry SR dostala nevyhovujúca HS ...



Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR/AP
 
Bratislava 7. decembra (TASR) - Z centrálneho skladu spoločnosti Makro Cash and Carry ČR, ktorý je spoločný pre český aj slovenský trh, sa na prevádzky Metro Cash and Carry SR dostala nevyhovujúca HS Majonéza.

Ide o produkty s dátumom minimálnej trvanlivosti medzi 27. januárom 2016 a 19. februárom 2016, v ktorých bolo na základe sťažnosti zákazníka identifikované mikrobiologické nebezpečenstvo, nie je však spresnené akého charakteru.

Predmetné nevyhovujúce výrobky si na Slovensku zakúpilo viac ako 580 zákazníkov, prevažne zariadenia spoločného stravovania. Podľa informácií z Českej republiky všetci zákazníci, ktorí si zakúpili aspoň jedno balenie výrobku "HS Majonéza 70 % oleja", boli o situácii informovaní SMS, e-mailom alebo písomne.

Oznámenie sa nachádza tiež na internetových stránkach spoločnosti (www.metro.sk/vyzva) a na reklamačnej recepcii vo všetkých veľkoobchodných strediskách. Zákazníci majú okrem vrátenia výrobku zlikvidovať aj produkty vyrobené z daných šarží majonéz.

Podľa oznámenia na internetových stránkach spoločnosti Metro pri týchto výrobkoch došlo k chybe vo výrobe a majú nevyhovujúce organoleptické a mikrobiologické vlastnosti. Spoločnosť už všetky výrobky stiahla z predaja. Daný výrobok je potrebné zlikvidovať alebo vrátiť späť do akéhokoľvek veľkoobchodného strediska Metro do konca roka.

TASR informoval hlavný hygienik Slovenskej republiky Ivan Rovný.
 

METROstiahlo problémovú majonézu

 

METRO SRstiahloz predaja majonézu značky HorecaSelect v baleniach 5 kg, 10 kg a 1300 ml s dátumom minimálnej trvanlivosti od 27.1.2016 do 19.2.2016. Stalo sa tak ešte na konci novembra, hneď po tom, ako sa na podnet zákazníka identifikoval problém vo výrobe. Výrobky z tejto šarže mali nevyhovujúce organoleptické a mikrobiologické vlastnosti.

METRO okamžite kontaktovalo všetkých zákazníkov, ktorí tento tovar kúpili a vyzvalo ich, aby tieto výrobky zlikvidovali alebo vrátili do ktoréhokoľvek veľkoobchodného strediska METRO, kde im budú vrátené peniaze. Iniciatívne bola na problém upozornená aj Štátna veterinárna a potravinová správa SR.

 

V súčasnosti je v predaji majonéza HorecaSelect z nových výrobných šarží, ktoré sú nezávadné a majú vyhovujúce výsledky laboratórnych testov.
 

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
V parlamente sa diskutuje o úlohách počas predsedníctva SR v Rade EÚ
<< predchádzajúci článok
Záujem o hudbu rómskych detí je veľký