Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Zo zahraničia

15. decembra 2014

Poznáme najdrahšiu nákupnú ulicu na svete



Najdrahšou nákupnou ulicou roka sa stala Piata Avenue v New Yorku. Slovensko sa v rebríčku umiestnilo na 55. priečke s priemerným nájomným v rámci bratislavských nákupných centier 660 eur na meter štvorcový na rok. BRATISLAVA ...



Zdieľať
 Horná časť newyorskej Piatej Avenue


Najdrahšou nákupnou ulicou roka sa stala Piata Avenue v New Yorku. Slovensko sa v rebríčku umiestnilo na 55. priečke s priemerným nájomným v rámci bratislavských nákupných centier 660 eur na meter štvorcový na rok.

BRATISLAVA 15. decembra (WEBNOVINY) - Horná časť newyorskej Piatej Avenue je s nájmom v prepočte 29 822 eur na meter štvorcový na rok najdrahšou nákupnou ulicou sveta. Hongkonská Causeway Bay zaznamenala 6,8-percentý pokles nájomného a skončila na druhej priečke so sumou 23 307 eur. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti Cushman & Wakefield.

Na treťom mieste je parížska Avenue des Champs-Élysées s nájmom 13 255 eur. Za ňou nasleduje londýnska New Bond Street, kde nastal nárast nájomného o štyri percentá a za meter štvorcový tak ročne treba zaplatiť 10 361 eur. Na piate miesto sa dostala Pitt Street v Sydney so sumou 8 658 eur. "Pražskej ulici Na Příkopě patrí tohto roku 27. priečka v rebríčku.

Nájomné má mierne rastúcu tendenciu, záujem zo strany obchodníkov je však stále obrovský. Ceny rastú i na Pařížskej ulici. Jej najatraktívnejšia časť sa cenovo prakticky už dotiahla na úroveň Příkop. Tam obchodníci platia za prenájom jedného metra štvorcového až 2 200 eur ročne," uviedol Jan Voslář, vedúci prenájmu jednotiek v centrách miest v spoločnosti Cushman & Wakefield.

Slovensko sa v rebríčku umiestnilo na 55. priečke s priemerným nájomným v rámci bratislavských nákupných centier 660 eur na meter štvorcový na rok. "Nákupné možnosti v Bratislave ponúka aj Obchodná ulica, ktorá sa však nepribližuje kalibru svetových nákupných tried. Kúpna sila a prostredie formujú trh a jeho možnosti, ktoré dokážu ponúknuť, preto na Obchodnej ulici vzniklo zoskupenie značiek zameraných na masu, skôr než na prestíž a tento trend aj naďalej pokračuje. Trh s luxusnou módou značne ovplyvňuje aj blízkosť Viedne, kde sú svetové značky už etablované," objasnil Matúš Furman, vedúci maloobchodného oddelenia v Cushman & Wakefield na Slovensku.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Rusko vyšle na Ukrajinu konvoj s darčekmi
<< predchádzajúci článok
ING Servisný portál je vďaka vylepšeniam bližšie klientom