|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 6.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Renáta
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
24. mája 2015
Poznáme favoritov spomedzi denníkov či televízií
Medzi denníkmi si udržal pozíciu ...
Zdieľať
Druhý najčítanejší týždenník je týždenník Život a tesne, o niečo menšiu úspešnosť má Báječná žena. Obľube sa teší aj Slovenská televízia.BRATISLAVA 24. mája (WEBNOVINY) - Medzi denníkmi si udržal pozíciu najčítanejšieho Nový Čas s čítanosťou 16 percent. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti Median SK. Nasleduje denník Pravda so siedmimi percentami a denník Sme tiež so siedmimi percentami. Prieskum denníkov uskutočnili v parametri Denníky - čítal(a) posledné vydanie. Najčítanejším týždenníkom je Plus 7 dní s deviatimi percentami.
Vysokú čítanosť má aj týždenník Život
Druhú pozíciu obsadil týždenník Život s čítanosťou sedem percent a Báječná žena dosiahla šesť percent. Sieť týždenníkov Regionálne noviny (regionPRESS) dosiahla 11 percentnú čítanosť. Prieskum týždenníkov uskutočnili v kategórii Týždenníky - čítal(a) posledné vydanie. Najčítanejším titulom medzi dvojtýždenníkmi je TV max so šiestimi percentami.
Nasleduje Tele plus, Bratislavské noviny a Relax s dvoma percentami. Prieskum zrealizovali v kategórii Dvojtýždenníky - čítal(a) posledné vydanie. Z mesačníkov, ktoré sú na Slovensku bežne dostupné, vedie čítanosť časopis Zdravie s ôsmimi percentami. Druhú priečku obsadil mesačník Záhradkár so siedmimi percentami, nasleduje mesačník Eva so šiestimi percentami. Prieskum mesačníkov uskutočnili v kategórii Mesačníky - čítal(a) posledné vydanie
Najväčší úspech má Markíza
Najvyššie percento sledovanosti televíznych staníc dosiahla Televízia Markíza (53 percent). Sledovanosť na úrovni 33 percent zaznamenala TV JOJ, za ňou sa umiestnila Jednotka s 24 percentami. Prieskum sledovanosti televíznych staníc zrealizovali v parametri Televízne stanice - sledoval(a) v stredu. Markíza Group dosiahla 57 percent sledovanosti.
Televízna skupina JOJ GROUP dosiahla sledovanosť 35 percent a Slovenská televízia (RTVS) 25 percent. Prieskum sledovanosti televízií zrealizovali v parametri Televízne skupiny - sledoval(a) včera. V poradí jednotlivých slovenských televíznych staníc v ukazovateli podiel na trhu (share) sa na prvom mieste umiestnila TV Markíza s 38 percentami. TV JOJ dosiahla 21 percent a za ňou sa so 14-percentným podielom na trhu umiestnila Jednotka.
Prieskum spoločnosť Median SK uskutočnila od 15. septembra do 14. decembra 2014 a od 5. januára do 29. marca 2015. Na prieskume verejnej mienky zameraného na spotrebné správanie, v rámci ktorého bolo monitorovaných viac ako dvesto kategórií produktov a služieb sa zúčastnilo 4 434 respondentov vo veku 14 - 79 rokov. Agentúra Median SK robila prieskum pomocou osobných rozhovorov (75 percent vzorky) a pomocou internetového dotazníka (25 percent respondentov), informovala agentúru SITA Linda Kleinertová zo spoločnosti MEDIAN SK.
Prieskum predstavuje základné výsledky za 4. kvartál roku 2014 a 1. kvartál roku 2015.
Vysokú čítanosť má aj týždenník Život
Druhú pozíciu obsadil týždenník Život s čítanosťou sedem percent a Báječná žena dosiahla šesť percent. Sieť týždenníkov Regionálne noviny (regionPRESS) dosiahla 11 percentnú čítanosť. Prieskum týždenníkov uskutočnili v kategórii Týždenníky - čítal(a) posledné vydanie. Najčítanejším titulom medzi dvojtýždenníkmi je TV max so šiestimi percentami.
Nasleduje Tele plus, Bratislavské noviny a Relax s dvoma percentami. Prieskum zrealizovali v kategórii Dvojtýždenníky - čítal(a) posledné vydanie. Z mesačníkov, ktoré sú na Slovensku bežne dostupné, vedie čítanosť časopis Zdravie s ôsmimi percentami. Druhú priečku obsadil mesačník Záhradkár so siedmimi percentami, nasleduje mesačník Eva so šiestimi percentami. Prieskum mesačníkov uskutočnili v kategórii Mesačníky - čítal(a) posledné vydanie
Najväčší úspech má Markíza
Najvyššie percento sledovanosti televíznych staníc dosiahla Televízia Markíza (53 percent). Sledovanosť na úrovni 33 percent zaznamenala TV JOJ, za ňou sa umiestnila Jednotka s 24 percentami. Prieskum sledovanosti televíznych staníc zrealizovali v parametri Televízne stanice - sledoval(a) v stredu. Markíza Group dosiahla 57 percent sledovanosti.
Televízna skupina JOJ GROUP dosiahla sledovanosť 35 percent a Slovenská televízia (RTVS) 25 percent. Prieskum sledovanosti televízií zrealizovali v parametri Televízne skupiny - sledoval(a) včera. V poradí jednotlivých slovenských televíznych staníc v ukazovateli podiel na trhu (share) sa na prvom mieste umiestnila TV Markíza s 38 percentami. TV JOJ dosiahla 21 percent a za ňou sa so 14-percentným podielom na trhu umiestnila Jednotka.
Prieskum spoločnosť Median SK uskutočnila od 15. septembra do 14. decembra 2014 a od 5. januára do 29. marca 2015. Na prieskume verejnej mienky zameraného na spotrebné správanie, v rámci ktorého bolo monitorovaných viac ako dvesto kategórií produktov a služieb sa zúčastnilo 4 434 respondentov vo veku 14 - 79 rokov. Agentúra Median SK robila prieskum pomocou osobných rozhovorov (75 percent vzorky) a pomocou internetového dotazníka (25 percent respondentov), informovala agentúru SITA Linda Kleinertová zo spoločnosti MEDIAN SK.
Prieskum predstavuje základné výsledky za 4. kvartál roku 2014 a 1. kvartál roku 2015.