Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

24. mája 2015

Poznáme favoritov spomedzi denníkov či televízií



Medzi denníkmi si udržal pozíciu ...



Zdieľať
noviny novinar zurnalistika media Druhý najčítanejší týždenník je týždenník Život a tesne, o niečo menšiu úspešnosť má Báječná žena. Obľube sa teší aj Slovenská televízia.BRATISLAVA 24. mája (WEBNOVINY) - Medzi denníkmi si udržal pozíciu najčítanejšieho Nový Čas s čítanosťou 16 percent. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti Median SK. Nasleduje denník Pravda so siedmimi percentami a denník Sme tiež so siedmimi percentami. Prieskum denníkov uskutočnili v parametri Denníky - čítal(a) posledné vydanie. Najčítanejším týždenníkom je Plus 7 dní s deviatimi percentami.


Vysokú čítanosť má aj týždenník Život

Druhú pozíciu obsadil týždenník Život s čítanosťou sedem percent a Báječná žena dosiahla šesť percent. Sieť týždenníkov Regionálne noviny (regionPRESS) dosiahla 11 percentnú čítanosť. Prieskum týždenníkov uskutočnili v kategórii Týždenníky - čítal(a) posledné vydanie. Najčítanejším titulom medzi dvojtýždenníkmi je TV max so šiestimi percentami.

Nasleduje Tele plus, Bratislavské noviny a Relax s dvoma percentami. Prieskum zrealizovali v kategórii Dvojtýždenníky - čítal(a) posledné vydanie. Z mesačníkov, ktoré sú na Slovensku bežne dostupné, vedie čítanosť časopis Zdravie s ôsmimi percentami. Druhú priečku obsadil mesačník Záhradkár so siedmimi percentami, nasleduje mesačník Eva so šiestimi percentami. Prieskum mesačníkov uskutočnili v kategórii Mesačníky - čítal(a) posledné vydanie

Najväčší úspech má Markíza

Najvyššie percento sledovanosti televíznych staníc dosiahla Televízia Markíza (53 percent). Sledovanosť na úrovni 33 percent zaznamenala TV JOJ, za ňou sa umiestnila Jednotka s 24 percentami. Prieskum sledovanosti televíznych staníc zrealizovali v parametri Televízne stanice - sledoval(a) v stredu. Markíza Group dosiahla 57 percent sledovanosti.

Televízna skupina JOJ GROUP dosiahla sledovanosť 35 percent a Slovenská televízia (RTVS) 25 percent. Prieskum sledovanosti televízií zrealizovali v parametri Televízne skupiny - sledoval(a) včera. V poradí jednotlivých slovenských televíznych staníc v ukazovateli podiel na trhu (share) sa na prvom mieste umiestnila TV Markíza s 38 percentami. TV JOJ dosiahla 21 percent a za ňou sa so 14-percentným podielom na trhu umiestnila Jednotka.

Prieskum spoločnosť Median SK uskutočnila od 15. septembra do 14. decembra 2014 a od 5. januára do 29. marca 2015. Na prieskume verejnej mienky zameraného na spotrebné správanie, v rámci ktorého bolo monitorovaných viac ako dvesto kategórií produktov a služieb sa zúčastnilo 4 434 respondentov vo veku 14 - 79 rokov. Agentúra Median SK robila prieskum pomocou osobných rozhovorov (75 percent vzorky) a pomocou internetového dotazníka (25 percent respondentov), informovala agentúru SITA Linda Kleinertová zo spoločnosti MEDIAN SK.

Prieskum predstavuje základné výsledky za 4. kvartál roku 2014 a 1. kvartál roku 2015.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Palestínčan dobodal dvoch tínedžerov na židovský sviatok
<< predchádzajúci článok
Na východe Ukrajiny zabili veliteľa proruských povstalcov Mozgového