|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 6.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Renáta
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
10. júna 2015
Povesť finančnej inštitúcie môže poškodiť neetické správanie
Povesť finančnej inštitúcie by v očiach verejnosti najviac poškodilo neetické správanie voči klientom, či únik dôverných informácií. Takmer polovica Slovákov si ...
Zdieľať
Iustračné foto Foto: static.guim.co.uk
Bratislava 10. júna (TASR) - Povesť finančnej inštitúcie by v očiach verejnosti najviac poškodilo neetické správanie voči klientom, či únik dôverných informácií. Takmer polovica Slovákov si pritom vyberá finančné produkty tradičných a renomovaných značiek. Vyplýva to z najnovšieho prieskumu spoločnosti Pioneer Investments, ktorý zrealizovala v spolupráci s agentúrou STEM/MARK v marci tohto roka na vzorke 500 mužov a žien vo veku 18 až 65 rokov.Ako ďalej vyplýva z prieskumu, neetické správanie nie je jediným faktorom, ktorý by mohol poškodiť hodnotu značky finančnej inštitúcie. "Dôverou verejnosti by podľa 9 z 10 respondentov otriasol aj nečakaný pokles výkonnosti alebo výrazné finančné straty spoločnosti," uvádza sa v prieskume.
Negatívne svetlo by na povesť finančnej inštitúcie tiež vrhlo odhalenie nepriaznivých informácií o vlastníkovi firmy alebo jej manažmentu. Naopak, najmenej by v očiach ľudí renomé značky ohrozila zmena vlastníka.
Väčšina Slovákov pritom vníma renomé a tradíciu značky pozitívne, rozhodujúcim kritériom pri nákupe finančnej služby sú však pre nich konkrétne parametre ponuky. Najčastejšie sa klienti nechajú ovplyvniť nízkymi alebo nulovými poplatkami a prísľubom vyšších výnosov alebo úročenia vkladov. "Viac ako sedem z desiatich respondentov uviedlo, že renomé firmy je pre nich dôležité a tradičné značky si váži, no v konkurencii tých nových strácajú tieto faktory pri rozhodovaní na význame," doplnila spoločnosť.
V prieskume tiež 17 % opýtaných uviedlo, že na ich voľbu majú tradičné značky jednoznačne vplyv, a myslia si, že na trhu budú mať vždy rozhodujúce slovo. Naopak, asi pre 8 % respondentov je tradícia a povesť prežitkom, na ktorý pri nákupnom rozhodovaní nepozerajú.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR