|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 3.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Oldrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
22. júna 2013
Potraviny cez internet nakupujú desaťtisíce Slovákov
Skúsenosť s predajom potravín cez internet má už okolo 30-tisíc ľudí z celého Slovenska, ktorí takto nakupujú dlhotrvácny tovar aj čerstvý sortiment. Ukázala to štatistika ...
Zdieľať
BRATISLAVA 22. júna (WEBNOVINY) - Skúsenosť s predajom potravín cez internet má už okolo 30-tisíc ľudí z celého Slovenska, ktorí takto nakupujú dlhotrvácny tovar aj čerstvý sortiment.
Ukázala to štatistika nezávislého portálu Heureka.sk, ktorý porovnáva vyše šesťtisíc internetových obchodov, ich tovary a ceny.
"Potraviny cez internet nakupujú ľudia najmä kvôli úspore času, pričom oceňujú ich dovoz priamo domov. V nákupných košíkoch však neprevládajú netradičné potraviny, ale skutočne tovar každodennej spotreby ako mlieko, jogurty alebo minerálka,“ povedal projektový riaditeľ Heureka.sk Kamil Demuth.
Samostatnou kategóriou je ovocie a zelenina, ktoré kupujú najmä ľudia z väčších miest, kde si ich nemôžu dopestovať. "Ľudia nechcú zahraničné ovocie a zeleninu, ktoré stoja v regáloch obchodných reťazcov a strácajú na kvalite, ale čerstvé produkty od lokálnych výrobcov,“ uviedol manažér e-shopu Debnickari.sk Matúš Tomášik.
"Starší ľudia oceňujú na doručení tovaru domov úsporu síl a mladší možnosť dostať sa k čerstvému tovaru najneskôr na druhý pracovný deň po jeho objednaní,“ dodal manažér e-shopu Goga.sk Daniel Pavlovič.
"Internetovým obchodom s čerstvými lokálnymi potravinami nahráva aj fakt, že ľudia sa chcú stravovať zdravo, v súlade s prírodou, teda konzumovať to, čo je pre danú oblasť v danom ročnom období typické a prirodzené,“ uzavrel výživový poradca a propagátor varenia podľa piatich elementov Peter Krško.
Ukázala to štatistika nezávislého portálu Heureka.sk, ktorý porovnáva vyše šesťtisíc internetových obchodov, ich tovary a ceny.
"Potraviny cez internet nakupujú ľudia najmä kvôli úspore času, pričom oceňujú ich dovoz priamo domov. V nákupných košíkoch však neprevládajú netradičné potraviny, ale skutočne tovar každodennej spotreby ako mlieko, jogurty alebo minerálka,“ povedal projektový riaditeľ Heureka.sk Kamil Demuth.
Samostatnou kategóriou je ovocie a zelenina, ktoré kupujú najmä ľudia z väčších miest, kde si ich nemôžu dopestovať. "Ľudia nechcú zahraničné ovocie a zeleninu, ktoré stoja v regáloch obchodných reťazcov a strácajú na kvalite, ale čerstvé produkty od lokálnych výrobcov,“ uviedol manažér e-shopu Debnickari.sk Matúš Tomášik.
"Starší ľudia oceňujú na doručení tovaru domov úsporu síl a mladší možnosť dostať sa k čerstvému tovaru najneskôr na druhý pracovný deň po jeho objednaní,“ dodal manažér e-shopu Goga.sk Daniel Pavlovič.
"Internetovým obchodom s čerstvými lokálnymi potravinami nahráva aj fakt, že ľudia sa chcú stravovať zdravo, v súlade s prírodou, teda konzumovať to, čo je pre danú oblasť v danom ročnom období typické a prirodzené,“ uzavrel výživový poradca a propagátor varenia podľa piatich elementov Peter Krško.