Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

03. apríla 2009

POŠTOVÁ BANKA prichádza s novou kreatívou



Po takmer piatich rokoch sa Poštová banka rozhodla ukončiť jeden z najúspešnejších reklamných seriálov na slovenskom trhu a odštartovať úplne nový, s ambíciou byť ešte úspešnejší. Je súčasťou ...



Zdieľať
BRATISLAVA 3. apríla (WN/PR) - Po takmer piatich rokoch sa Poštová banka rozhodla ukončiť jeden z najúspešnejších reklamných seriálov na slovenskom trhu a odštartovať úplne nový, s ambíciou byť ešte úspešnejší. Je súčasťou nového komunikačného konceptu značky, ktorý banka prvýkrát aplikuje vo svojej úplne novej reklamnej kampani na obľúbený produkt pôžička na bývanie.


Ústredné postavy predchádzajúceho konceptu Róbert Šikovný a poštárka Lenka odovzdávajú štafetu trojici bábkových postáv a rozprávača vsadených do prostredia bábkového divadla. „Dôvodom tejto zmeny bola snaha oživiť marketingovú komunikáciu banky s dôrazom na jej cieľové skupiny – obyvateľov vidieka a menších miest. Koncept bábkového divadla s rozprávačom s variabilitou spracovaní a možnosťou rozvíjania množstva tém v budúcnosti, zvíťazil ako najoriginálnejšie riešenie zmeny našej doterajšej komunikácie,“ povedal Tomáš Trupl, vedúci oddelenia marketingovej komunikácie Poštovej banky.

Kreatívne riešenie nového konceptu vytvorila reklamná agentúra Effectivity, ktorej návrh v súťaži o zmenu kreatívneho riešenia najviac zabodoval. „Hľadali sme jedinú odpoveď – ako do komunikácie Poštovej banky zakomponovať ešte viac jednoduchosti a príťažlivosti. Hľadali sme a skúšali dlho. Až sme nakoniec objavili marionety,“ hovorí Daniel Abrahám, výkonný riaditeľ agentúry Effectivity. Téma divadla a marionet ponúkla tvorcom výtvarne originálny a pestrý svet vzťahov a situácií ako vystrihnutých zo života bežného človeka. Na spracovaní a produkcii nového kreatívneho konceptu sa podieľala produkčná spoločnosť OREO, ktorá produkovala mnohé úspešné televízne projekty, ako napríklad Slovensko má talent, Let´s dance, Bailando či Slovensko hľadá Superstar.

Ústrednými postavami nového reklamného konceptu sú tri bábky – Dorotka, Hugo, poštár a živý herec - rozprávač. Ich príbehy sa odohrávajú v prostredí malebnej dedinky niekde na podhorí. Kostol, krčma, pošta a obchod s rozličným tovarom sú jej základnými orientačnými bodmi. „Naše riešenie je unikátne a dáva nám výraznú možnosť odlíšiť sa. Zároveň zachováva najcharakteristickejšiu črtu našej komunikácie – to, že jej ľudia rozumejú a že sa im páči. Prostredníctvom tohto konceptu môžeme uchopiť akúkoľvek tému bez toho, aby jej spracovanie narazilo na podobnosť s komunikáciou kohokoľvek iného na trhu,“ dodáva T. Trupl.

Poštová banka už v minulosti používala vo svojej marketingovej komunikácii atypické a originálne prvky reprezentované napríklad kombináciou hranej živej reklamy s animačnými technikami. Doterajšia komunikácia bola z hľadiska rozoznateľnosti jednou z najúspešnejších na slovenskom reklamnom trhu. „Novým konceptom s využitím netradičného prostredia bábok a animácie chceme potvrdiť svoj originálny prístup k tvorbe reklamy a odvahu inovovať. Veríme, že sa naše úsilie bude širokej verejnosti i našim klientom páčiť ešte viac ako doteraz,“ uzatvára T. Trupl.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Obec Štrba organizuje po prvýkrát v histórii voľby v miestnej časti Štrbské Pleso
<< predchádzajúci článok
SLÚŠ vyzýva na zastavenie pľundrovania zdravotníctva