![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
03. apríla 2009
POŠTOVÁ BANKA prichádza s novou kreatívou
Po takmer piatich rokoch sa Poštová banka rozhodla ukončiť jeden z najúspešnejších reklamných seriálov na slovenskom trhu a odštartovať úplne nový, s ambíciou byť ešte úspešnejší. Je súčasťou ...
Zdieľať

Ústredné postavy predchádzajúceho konceptu Róbert Šikovný a poštárka Lenka odovzdávajú štafetu trojici bábkových postáv a rozprávača vsadených do prostredia bábkového divadla. „Dôvodom tejto zmeny bola snaha oživiť marketingovú komunikáciu banky s dôrazom na jej cieľové skupiny – obyvateľov vidieka a menších miest. Koncept bábkového divadla s rozprávačom s variabilitou spracovaní a možnosťou rozvíjania množstva tém v budúcnosti, zvíťazil ako najoriginálnejšie riešenie zmeny našej doterajšej komunikácie,“ povedal Tomáš Trupl, vedúci oddelenia marketingovej komunikácie Poštovej banky.
Kreatívne riešenie nového konceptu vytvorila reklamná agentúra Effectivity, ktorej návrh v súťaži o zmenu kreatívneho riešenia najviac zabodoval. „Hľadali sme jedinú odpoveď – ako do komunikácie Poštovej banky zakomponovať ešte viac jednoduchosti a príťažlivosti. Hľadali sme a skúšali dlho. Až sme nakoniec objavili marionety,“ hovorí Daniel Abrahám, výkonný riaditeľ agentúry Effectivity. Téma divadla a marionet ponúkla tvorcom výtvarne originálny a pestrý svet vzťahov a situácií ako vystrihnutých zo života bežného človeka. Na spracovaní a produkcii nového kreatívneho konceptu sa podieľala produkčná spoločnosť OREO, ktorá produkovala mnohé úspešné televízne projekty, ako napríklad Slovensko má talent, Let´s dance, Bailando či Slovensko hľadá Superstar.
Ústrednými postavami nového reklamného konceptu sú tri bábky – Dorotka, Hugo, poštár a živý herec - rozprávač. Ich príbehy sa odohrávajú v prostredí malebnej dedinky niekde na podhorí. Kostol, krčma, pošta a obchod s rozličným tovarom sú jej základnými orientačnými bodmi. „Naše riešenie je unikátne a dáva nám výraznú možnosť odlíšiť sa. Zároveň zachováva najcharakteristickejšiu črtu našej komunikácie – to, že jej ľudia rozumejú a že sa im páči. Prostredníctvom tohto konceptu môžeme uchopiť akúkoľvek tému bez toho, aby jej spracovanie narazilo na podobnosť s komunikáciou kohokoľvek iného na trhu,“ dodáva T. Trupl.
Poštová banka už v minulosti používala vo svojej marketingovej komunikácii atypické a originálne prvky reprezentované napríklad kombináciou hranej živej reklamy s animačnými technikami. Doterajšia komunikácia bola z hľadiska rozoznateľnosti jednou z najúspešnejších na slovenskom reklamnom trhu. „Novým konceptom s využitím netradičného prostredia bábok a animácie chceme potvrdiť svoj originálny prístup k tvorbe reklamy a odvahu inovovať. Veríme, že sa naše úsilie bude širokej verejnosti i našim klientom páčiť ešte viac ako doteraz,“ uzatvára T. Trupl.
nasledujúci článok >>
Obec Štrba organizuje po prvýkrát v histórii voľby v miestnej časti Štrbské Pleso
Obec Štrba organizuje po prvýkrát v histórii voľby v miestnej časti Štrbské Pleso