|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 2.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Dnes je Pamiatka zosnulých
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
10. januára 2017
Poštová banka do nového roka vstupuje s viacerými zmenami
Rozšírenie pobočkovej siete, ako aj portfólia ponúkaných produktov, získanie nových cieľových skupín klientov sú hlavnými úlohami Poštovej banky v tomto a ďalších rokoch. Uviedol to dnes ...
Zdieľať
Foto: TASR
Bratislava 10. januára (TASR) - Rozšírenie pobočkovej siete, ako aj portfólia ponúkaných produktov, získanie nových cieľových skupín klientov sú hlavnými úlohami Poštovej banky v tomto a ďalších rokoch. Uviedol to dnes v Bratislave na stretnutí s novinármi jej generálny riaditeľ Andrej Zaťko.Banka, ako zdôraznil, vidí svoju silu najmä v regiónoch, kde sa sústredí na strednú generáciu s cieľom do roka 2020 zdvojnásobiť počet aktívnych klientov. V súčasnosti ich má banka takmer milión. Zároveň si chce banka upevniť svoje súčasné piate miesto na slovenskom bankovom trhu.
Banka má v súčasnosti takmer 1600 kontaktných miest, keďže jej partnerom je Slovenská pošta. Sieť vlastných pobočiek by sa mala v tomto a ďalších rokoch rozšíriť zo súčasných 45 na 60 až 65.
Poštová banka do tohto roka vstupuje aj s novým logom - oranžovým kruhom vyjadrujúcim blízkosť banky ku každému klientovi. Postupne prejdú rebrandingom všetky pobočky i pracoviská na poštách.
Banka pripravila na tento rok aj viacero noviniek. Najdôležitejšou je úver na bývanie, ktorý doteraz v portfóliu banky chýbal. "Je to nosný produkt pre mladšiu skupinu ľudí a som si istý, že rozvírime hladinu medzi konkurenciou," zdôraznil Zaťko.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR