|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Ilustračná snímka Foto: TASR/Henrich Mišovič
Bratislava 14. októbra (TASR) - Slovenská pošta a Poštová banka sú dlhodobí strategickí partneri. Podmienky a parametre ich vzájomnej spolupráce definuje rámcová zmluva, ktorá bola od roku 2004 krytá obchodným tajomstvom. Poštová banka dala v týchto dňoch súhlas na jej odtajnenie. "Táto rámcová zmluva bola vyše desať rokov predmetom rôznych otázok a špekulácií. Mojím záväzkom pri nástupe do funkcie generálneho riaditeľa Poštovej banky bolo, aby boli tieto obchodné vzťahy aj v očiach verejnosti vnímané transparentne. Súhlasili sme preto s jej odtajnením," vysvetlil generálny riaditeľ a predseda predstavenstva Poštovej banky Andrej Zaťko.
Vedenie banky tak dalo súhlas na odtajnenie častí zmluvy, ktoré špecifikujú charakter exkluzívnej spolupráce, metodiku výpočtu odmien pre Slovenskú poštu a jej zamestnancov či dĺžku trvania zmluvy.
Vďaka partnerstvu Poštová banka za uplynulé roky pošte významne kompenzovala výpadky jej príjmov z trhu klasických poštových služieb a prispela k výraznému zlepšeniu finančnej aj personálnej situácie. Len v roku 2014 zabezpečila banka Slovenskej pošte výnosy z predaja vo výške 17 miliónov eur. Celkový zisk Slovenskej pošty po zdanení pritom dosiahol vlani 3,32 milióna eur.
Nad rámec výnosov z predaja produktov vypláca Poštová banka Slovenskej pošte finančné plnenie aj na základe exkluzívnej zmluvy. Zahŕňa to odmenu za poskytovanie dohodnutých služieb, napríklad za využívanie obchodnej siete, zriadenie a nájom priehradiek alebo obsluhu bankomatov.
Poštová banka už od začiatku spolupráce každoročne investuje svoje finančné prostriedky aj do vzdelávania a motivácie zamestnancov Slovenskej pošty. Zvyšuje tým nielen ich príjmy, ale aj ich kvalifikáciu v oblasti starostlivosti o zákazníka a úroveň celkových služieb. Stávajú sa tak konkurencieschopnejší v predaji, a to nielen finančných služieb. TASR informovala Anna Jamborová, hovorkyňa Poštovej banky.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR