|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 24.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Emília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
18. marca 2009
Pošta vychádza v ústrety pri podaní daňových priznaní
Slovenská pošta vychádza v ústrety svojim zákazníkom. V posledný možný deň podania daňových priznaní, teda 31. marca, predĺži otváracie hodiny na 108 poštách na Slovensku. V každom okresnom meste ...
Zdieľať
BRATISLAVA 18. marca (WN/PR) - Slovenská pošta vychádza v ústrety svojim zákazníkom. V posledný možný deň podania daňových priznaní, teda 31. marca, predĺži otváracie hodiny na 108 poštách na Slovensku. V každom okresnom meste tak bude dlhšie otvorená aspoň jedna pošta. Slovenská pošta sa snaží čo najdynamickejšie prispôsobovať potrebám svojich zákazníkov. Preto sa rozhodla predĺžiť hodiny pre verejnosť v dňoch, keď je frekvencia na poštách väčšia ako zvyčajne. Takýmto dňom je už tradične 31. marec – posledný možný termín podania daňových priznaní.
„Vieme, že mnohí ľudia si nechávajú podanie daňového priznania na poslednú chvíľu. Napriek tomu, že Slovenská pošta nie je zodpovedná za včasné plnenie daňových povinností, považujeme takýto ústretový krok smerom k našim zákazníkom za potrebný a nutný,“ povedal hovorca Slovenskej pošty Juraj Danielis.
V každom okresnom meste bude zákazníkom k dispozícii aspoň jedna pošta. Je to omnoho viac ako v minulom roku, kedy mala pošta dlhšie otvorené svoje pobočky iba na 14 miestach. K rozhodnutiu rozšíriť počet pôšt, ktoré budú mať koncom marca predĺžené otváracie hodiny, inšpiroval Slovenskú poštu fakt, že zákazníci veľmi ocenili zmenu otváracích hodín už v minulom roku.
Podrobnejšie informácie o predĺžených otváracích hodinách nájdete na web stránke Slovenskej pošty www.posta.sk v sekcii Novinky alebo v sekcii Otváracie hodiny pôšt.
Slovenská pošta sa snaží skvalitňovať svoje služby nielen vo výnimočných situáciách. Pravidelne komunikuje so svojimi zákazníkmi a zisťuje ich názory na kvalitu poskytovaných služieb. Podľa posledných prieskumov, ktorý pošta realizovala na reprezentatívnej vzorke prevádzok, sa zlepšila aj rýchlosť vo vybavovaní zákazníkov. Vybavenie jedného zákazníka trvá priemerne len 2,2 minúty. Skrátenie času vybavenia je dôsledkom lepšej organizácie práce na jednotlivých poštách. Na mnohých poštách na Slovensku už fungujú tzv. združené priehradky, pri ktorých si môžete vybaviť všetko čo potrebujete. Nový systém práce určite prispeje k ďalšiemu skracovaniu času, ktorý strávite na pošte pri vybavovaní svojej agendy. Napriek tomu však 31. marca zákazníkom pošta nemôže garantovať čas vybavenia, na aký sú zvyknutí. Skúsenosti z minulých rokov totiž ukazujú, že mnohí daňovníci podanie daňového priznania odkladajú na posledný možný termín.
O spoločnosti
Slovenská pošta vznikla 1. januára 1993 a začiatkom októbra 2004 sa pretransformovala na akciovú spoločnosť so 100-percentnou účasťou štátu. Od svojho vzniku hospodári samostatne a nedostáva dotácie zo štátneho rozpočtu. Ratingová agentúra Moody's udelila Slovenskej pošte už druhý rok za sebou rating úverového rizika na úrovni Aaa.sk, čo je najvyššia možná úroveň. V roku 2008 spoločnosť získala aj certifikáty, ktoré potvrdzujú zavedenie a udržiavanie systému manažérstva kvality a systému environmentálneho manažérstva, zodpovedajúce požiadavkám normy STN EN ISO 9001: 2001a STN EN ISO 14001:2005.
Kontaktné údaje:
Juraj Danielis
Vedúci oddelenia externej a internej komunikácie
Tel.: +421 2 260 101 580
danielis.juraj@slposta.sk
„Vieme, že mnohí ľudia si nechávajú podanie daňového priznania na poslednú chvíľu. Napriek tomu, že Slovenská pošta nie je zodpovedná za včasné plnenie daňových povinností, považujeme takýto ústretový krok smerom k našim zákazníkom za potrebný a nutný,“ povedal hovorca Slovenskej pošty Juraj Danielis.
V každom okresnom meste bude zákazníkom k dispozícii aspoň jedna pošta. Je to omnoho viac ako v minulom roku, kedy mala pošta dlhšie otvorené svoje pobočky iba na 14 miestach. K rozhodnutiu rozšíriť počet pôšt, ktoré budú mať koncom marca predĺžené otváracie hodiny, inšpiroval Slovenskú poštu fakt, že zákazníci veľmi ocenili zmenu otváracích hodín už v minulom roku.
Podrobnejšie informácie o predĺžených otváracích hodinách nájdete na web stránke Slovenskej pošty www.posta.sk v sekcii Novinky alebo v sekcii Otváracie hodiny pôšt.
Slovenská pošta sa snaží skvalitňovať svoje služby nielen vo výnimočných situáciách. Pravidelne komunikuje so svojimi zákazníkmi a zisťuje ich názory na kvalitu poskytovaných služieb. Podľa posledných prieskumov, ktorý pošta realizovala na reprezentatívnej vzorke prevádzok, sa zlepšila aj rýchlosť vo vybavovaní zákazníkov. Vybavenie jedného zákazníka trvá priemerne len 2,2 minúty. Skrátenie času vybavenia je dôsledkom lepšej organizácie práce na jednotlivých poštách. Na mnohých poštách na Slovensku už fungujú tzv. združené priehradky, pri ktorých si môžete vybaviť všetko čo potrebujete. Nový systém práce určite prispeje k ďalšiemu skracovaniu času, ktorý strávite na pošte pri vybavovaní svojej agendy. Napriek tomu však 31. marca zákazníkom pošta nemôže garantovať čas vybavenia, na aký sú zvyknutí. Skúsenosti z minulých rokov totiž ukazujú, že mnohí daňovníci podanie daňového priznania odkladajú na posledný možný termín.
O spoločnosti
Slovenská pošta vznikla 1. januára 1993 a začiatkom októbra 2004 sa pretransformovala na akciovú spoločnosť so 100-percentnou účasťou štátu. Od svojho vzniku hospodári samostatne a nedostáva dotácie zo štátneho rozpočtu. Ratingová agentúra Moody's udelila Slovenskej pošte už druhý rok za sebou rating úverového rizika na úrovni Aaa.sk, čo je najvyššia možná úroveň. V roku 2008 spoločnosť získala aj certifikáty, ktoré potvrdzujú zavedenie a udržiavanie systému manažérstva kvality a systému environmentálneho manažérstva, zodpovedajúce požiadavkám normy STN EN ISO 9001: 2001a STN EN ISO 14001:2005.
Kontaktné údaje:
Juraj Danielis
Vedúci oddelenia externej a internej komunikácie
Tel.: +421 2 260 101 580
danielis.juraj@slposta.sk