|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
23. decembra 2019
Pošta v rámci modernizácie uskutoční údržbu informačných systémov
Ilustračná snímka.
Zdieľať
Ilustračná snímka. Foto: TASR - Pavel Neubauer
Bratislava 25. decembra (TASR) - Slovenská pošta (SP) uskutoční od piatka 3. januára 2020 20.00 h do utorka rána 7. januára 2020 rozsiahlu údržbu informačných systémov. Podľa hovorkyne SP Evy Rovenskej pôjde o presun existujúceho dátového centra do nových priestorov. Táto údržba je naplánovaná počas víkendu a štátneho sviatku, keď je štandardne viac ako 85 % pobočiek SP mimo prevádzky a v súlade s poštovými podmienkami a licenciou pošta nedoručuje zásielky.V tomto období budú všetky informačné systémy Slovenskej pošty vypnuté a nebudú dostupné žiadne poštové služby, BalíkoBOXy, funkcionality mobilnej aplikácie ani internetová stránka. Zároveň budú celoplošne všetky pobočky SP zatvorené, pričom v tomto termíne ide o 223 pôšt."Všetky služby, ktoré SP štandardne poskytuje, budú znovu dostupné od utorka rána 7. januára 2020, a to v závislosti od obnovy prevádzky dátového centra," uviedla Rovenská.
Slovenská pošta podľa nej priniesla v roku 2019 ďalšie moderné služby pre verejnosť a zamestnancov. Stratégia „Pošta 2020“, predstavená v septembri 2018, buduje poštu modernú a efektívnu. Ľuďom priniesla mobilnú aplikáciu SP, viac BalíkoBOXov, platbu kartou na pobočkách, platbu faktúr cez QR kód či efektívnejšiu prevádzku vďaka väčšiemu počtu pobočiek s vyvolávacím systémom a wifi pripojením zadarmo.
Pošta pripravuje pre zákazníkov aj pilotné doručovanie vo večerných hodinách, ďalšie rozšírenie siete a funkcionalít BalíkoBOXov, platbu kartou u kuriérov, priblížila hovorkyňa. Zvýšený komfort v doručovaní zásielok podľa nej pocítia zákazníci aj vďaka modernému logistickému centru vo Zvolene s plne automatizovanými triediacimi linkami.
"Procesy, ktoré eviduje zákazník pred poštovou priehradkou, sú automatizované a prepojené informačnými systémami IT infraštruktúrou cez celé Slovensko. Ide o sieť vyše 1500 pobočiek a niekoľko desiatok ďalších útvarov SP. Všetky elektronické služby sú zabezpečované cez informačné systémy, ktoré sa sústreďujú v dátovom centre SP," uviedla Rovenská.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR