|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
02. júna 2011
Pošta kúpi bez súťaže podporu pre informačný systém
Slovenská pošta nakúpi bez súťaže podporu servisnej služby pre svoj informačný systém APONET v hodnote 3,024 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty. Ako vyplýva z informácií zverejnených vo Vestníku ...
Zdieľať
BRATISLAVA 2. júna (WEBNOVINY) - Slovenská pošta nakúpi bez súťaže podporu servisnej služby pre svoj informačný systém APONET v hodnote 3,024 mil. eur bez dane z pridanej hodnoty. Ako vyplýva z informácií zverejnených vo Vestníku verejného obstarávania, zákazku od Slovenskej pošty získala spoločnosť Plaut Slovensko, keďže tá je výhradným vykonávateľom majetkových práv k Informačnému systému APONET. "Spoločnosť Plaut Slovensko je jediná schopná poskytnúť služby tak, aby nevznikli technické problémy v rozšírení a údržbe softvérového diela APONET. Je jediná schopná poskytnúť v plnom rozsahu servisné a podporné činnosti," uvádza pošta v zdôvodnení výberu rokovacieho konania bez súťaže.
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb kontaktného centra, podpora k aplikačnému programovému vybaveniu informačného systému, podpora prevádzky systému, reporting a servisné zásahy. Podľa Slovenskej pošty by v prípade dlhodobého výpadku alebo odstávky informačného systému APONET nebolo možné uhrádzať dôchodky, dávky v hmotnej núdzi ani vykonávať zmluvné on-line operácie Poštovej banky. To by podľa nej viedlo k ohrozeniu finančných tokov na strane bežných občanov, štátnej a verejnej správy a súkromného sektoru, nemožnosť realizácie ostatných výplat a pokles kvality poskytovaných služieb spôsobený ručným spracovaním.
Slovenská pošta, a.s. vznikla ako štátny podnik 1. januára 1993. Na akciovú spoločnosť sa pretransformovala v októbri 2004, eviduje základné imanie 214,3 mil. eur. Jej 100-percentným vlastníkom je štát prostredníctvom Ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR. Slovenská pošta zabezpečuje zo zákona takzvanú univerzálnu službu, čo znamená, že je povinná doručovať zásielky do všetkých sídiel minimálne jedenkrát denne a za primeranú cenu.
Predmetom zákazky je poskytovanie služieb kontaktného centra, podpora k aplikačnému programovému vybaveniu informačného systému, podpora prevádzky systému, reporting a servisné zásahy. Podľa Slovenskej pošty by v prípade dlhodobého výpadku alebo odstávky informačného systému APONET nebolo možné uhrádzať dôchodky, dávky v hmotnej núdzi ani vykonávať zmluvné on-line operácie Poštovej banky. To by podľa nej viedlo k ohrozeniu finančných tokov na strane bežných občanov, štátnej a verejnej správy a súkromného sektoru, nemožnosť realizácie ostatných výplat a pokles kvality poskytovaných služieb spôsobený ručným spracovaním.
Slovenská pošta, a.s. vznikla ako štátny podnik 1. januára 1993. Na akciovú spoločnosť sa pretransformovala v októbri 2004, eviduje základné imanie 214,3 mil. eur. Jej 100-percentným vlastníkom je štát prostredníctvom Ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR. Slovenská pošta zabezpečuje zo zákona takzvanú univerzálnu službu, čo znamená, že je povinná doručovať zásielky do všetkých sídiel minimálne jedenkrát denne a za primeranú cenu.