|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 27.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Milan
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
06. marca 2007
Pošta hľadá dodávateľa tlače známok a cenín za 160 mil. Sk
Slovenská pošta, a.s., Banská Bystrica (SP) vyhlásila verejné obstarávanie na tlač poštových známok, cenín a dokumentov s vysokým stupňom ochrany s predpokladanou celkovou hodnotou zákazky 160 mil. ...
Zdieľať
BRATISLAVA 6. marca (WEBNOVINY) - Slovenská pošta, a.s., Banská Bystrica (SP) vyhlásila verejné obstarávanie na tlač poštových známok, cenín a dokumentov s vysokým stupňom ochrany s predpokladanou celkovou hodnotou zákazky 160 mil. Sk bez dane z pridanej hodnoty (DPH). SP chce uzavrieť rámcovú dohodu na štyri roky, ktorá bude konkretizovaná čiastkovými zmluvami na jednotlivé emisie poštových známok. Známky aj ceniny majú obsahovať ochranné, prevádzkové a bezpečnostné prvky podľa požiadaviek obstarávateľa. Predmetom zákazky môže byť aj ich doprava alebo skladovanie na prechodný čas.
"Keďže v prípade poštových známok ide o ceniny, pri ktorých je dôležitá bezpečnosť samotnej tlače a takisto musia známky nutne obsahovať aj ochranné prvky, Slovenská pošta sa rozhodla využiť inštitút užšej súťaže. Dáva to predpoklad, aby sa do súťaže prihlásili len renomované a doterajšou kvalitou tlače overené tlačiarenské firmy," uviedla pre agentúru SITA hovorkyňa SP Bela Lisáková. Podľa nej má SP legitímnu možnosť obmedziť počet záujemcov zo zákona o verejnom obstarávaní. Túto možnosť však pošta zväčša neuplatňuje, naopak, dáva priestor všetkým uchádzačom, aby sa zabezpečila rovnosť subjektov a transparentnosť celého výberového procesu.
Predpokladanú celkovú hodnotu zákazky 400 mil. Sk bez DPH dosahuje ďalšie vyhlásené verejné obstarávanie Slovenskej pošty, ktoré sa týka poskytovania služieb reklamnej agentúry. Rámcová dohoda s vybraným účastníkom má trvať 48 mesiacov. Služby reklamnej agentúry majú zahŕňať napríklad stratégie jednotlivých komunikačných kampaní pre jednotlivé značky, služby alebo produkty, či strategickú supervíziu prieskumných prác zameraných na trh a spotrebiteľa.
Slovenská pošta plánuje v období do konca apríla tohto roka vyhlásiť spolu 36 verejných obstarávaní na tovary a služby v úhrnnej hodnote predbežne vyčíslenej na takmer 5,04 mld. Sk bez DPH. Väčšina dodávok je naplánovaná na obdobie štyroch rokov. Slovenská pošta plánuje vyhlásiť 20 verejných obstarávaní na služby a 16 na rôzne tovary.
SP evidovala za prvý polrok 2006 výnosy v objeme 4,237 mld. Sk, čo bol medziročný rast o takmer 6,5 %. Zisk SP pred zdanením v uvedenom období dosiahol 551,4 mil. Sk. Náklady spoločnosti dosiahli 3,686 mld. Sk, čo bol medziročný nárast o 11,2 %. SP prepravila za prvý polrok vlaňajška celkovo 125 mil. kusov listových, balíkových a reklamných adresovaných zásielok v rámci univerzálnej služby v tuzemskom poštovom styku. SP, ktorej stopercentným akcionárom je štát, sa pretransformovala zo štátneho podniku na akciovú spoločnosť k 1. októbru 2004.
SITA