Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Počítače

28. augusta 2008

Portál MySpace predbehol Yahoo v počte zobrazení on-line reklám



Americká internetová spoločnosť Yahoo stratila svoje prvenstvo na americkom trhu v počte zobrazení on-line reklám, keď ju predbehla sociálna sieť MySpace patriaca do skupiny Fox Interactive Media. ...



Zdieľať
SAN FRANCISCO 28. augusta (WEBNOVINY) - Americká internetová spoločnosť Yahoo stratila svoje prvenstvo na americkom trhu v počte zobrazení on-line reklám, keď ju predbehla sociálna sieť MySpace patriaca do skupiny Fox Interactive Media. Portály tejto skupiny, kde najvýznamnejšiu pozíciu zastáva práve MySpace, zobrazili v júni 56,8 mil. reklám, zatiaľ čo stránky spoločnosti Yahoo mali len 53,1 mil. zobrazení. Tento týždeň o tom informovala spoločnosť na meranie návštevnosti internetových stránok comScore. Za nárastom zobrazení sa však podľa analytikov nemusí skrývať aj väčší zisk, keďže MySpace sa nedarí prilákať lukratívnych zadávateľov reklamy, akých má Yahoo, s ktorými prichádzajú aj vyššie príjmy. Zatiaľ je ešte skoro hovoriť o trvalom vytlačení Yahoo z vedúcej pozície, ale údaje comScore ukazujú, že podiel spoločnosti na trhu s on-line reklamou má klesajúcu tendenciu už od júla 2007. Yahoo však spochybnil metódu vymeriavania comScore aj napriek tomu, že v minulosti používal údaje práve od tejto spoločnosti na potvrdenie svojho prvenstva na trhu. Za úspechom MySpace sa podľa analytikov skrývajú zmeny na stránke, ktoré portál vykonal na začiatku leta tohto roku. Tie totiž umožnili lepšie využiť reklamné možnosti tejto sociálnej siete. SITA, Reuters

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
V Londýne odhalili zlatú sochu modelky Kate Moss
<< predchádzajúci článok
Záhadný klavirista v uliciach Bratislavy