![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
21. júla 2015
Poradenské centrum Sociálnej poisťovne vybavilo 222.274 požiadaviek
Sociálna poiťovňa
Zdieľať

Od roku 2011, odkedy Sociálna poisťovňa zaviedla elektronický kontakt s klientmi, zaznamenáva stúpajúci záujem o tento druh komunikácie, pretože je rýchly, jednoduchý a pohodlný. Najväčší záujem je aj naďalej o telefonický kontakt.
Poisťovňa odporúča elektronický kontakt prostredníctvom formulára pre otázky, ktorý sa nachádza na webovej stránke Sociálnej poisťovne www.socpoist.sk. Elektronické podania sú vybavované spravidla v ten istý deň, ako prichádzajú. Telefonické linky sú najviac vyťažené v ranných hodinách od 8.00 do 10.00 h a následne v čase obeda od 11.00 do 13.30 h.
TASR informovala Sociálna poisťovňa.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR