|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 18.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Eugen
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
21. júla 2015
Poradenské centrum Sociálnej poisťovne vybavilo 222.274 požiadaviek
Sociálna poiťovňa
Zdieľať
Sociálna poiťovňa Foto: TASR/Radovan Stoklasa
Bratislava 21. júla (TASR) - Informačno-poradenské centrum Sociálnej poisťovne v prvom polroku 2015 vybavilo celkovo 222.274 požiadaviek občanov. Z toho bolo vybavených 177.924 telefonických, 19.106 elektronických požiadaviek a 25.244 občanov v osobnom kontakte.Od roku 2011, odkedy Sociálna poisťovňa zaviedla elektronický kontakt s klientmi, zaznamenáva stúpajúci záujem o tento druh komunikácie, pretože je rýchly, jednoduchý a pohodlný. Najväčší záujem je aj naďalej o telefonický kontakt.
Poisťovňa odporúča elektronický kontakt prostredníctvom formulára pre otázky, ktorý sa nachádza na webovej stránke Sociálnej poisťovne www.socpoist.sk. Elektronické podania sú vybavované spravidla v ten istý deň, ako prichádzajú. Telefonické linky sú najviac vyťažené v ranných hodinách od 8.00 do 10.00 h a následne v čase obeda od 11.00 do 13.30 h.
TASR informovala Sociálna poisťovňa.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR