![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
24. júna 2014
Populárny Nasch Markt vznikne v Bratislave na Poštovej
Domáce pečivo, cestoviny či syr, čerstvé ryby, exotické špeciality alebo ovocie a zeleninu - aj to by mali čoskoro nájsť Bratislavčania na Poštovej ulici. Po ...
Zdieľať

Mestskú časť oslovila s návrhom na spoluprácu obchodná spoločnosť Koliba Slovakia Plus. Tá totiž vlastní pozemok na rohu ulíc Poštovej a Obchodnej s výmerou vyše 1500 štvorcových metrov a stavať na ňom momentálne podľa územného plánu nemôže. Samospráva tvrdí, že pre dlhodobo nevyriešené otázky územného plánovania ostáva neskultivovaným územím, priťahuje sociálnu patológiu a traumatizuje obyvateľov. "Územie trpí mnohými neduhmi a slúži iba ako tranzitné miesto medzi Hodžovým námestím a Námestím SNP. Ľudia nám už dlho dávajú najavo, že majú záujem o trhy," vraví starostka mestskej časti Bratislava-Staré Mesto Tatiana Rosová (SDKÚ-DS).
Firma, ktorá je súčasťou skupiny prevádzkujúcej Freshmarket na Tomášikovej ulici, sa teraz rozhodla využiť aj tento pozemok pre trh. S mestskou časťou založí spoločný podnik - obchodnú spoločnosť Bratislavský Náš markt, ktorá bude formou nájmu prevádzkovať jednotlivé stánky. Do spoločnosti mestská časť vloží 1000 eur, čo predstavuje 20 percent z minimálneho základného imania pri spoločnosti s ručením obmedzeným. Od samosprávy tiež dostane užívacie právo na 20 rokov k časti miestnej komunikácie na Poštovej ulici. To poslanci po dlhej diskusii odobrili.
Ako presne by mali stánky a priestor na Poštovej vyzerať, má určiť architektonická súťaž. Projektovú štúdiu s orientačným grafickým zobrazením predajných zariadení a iných súvisiacich prevádzok má na svoje náklady vypracovať Koliba Slovakia Plus.
"Nasch Markt" má dlhoročnú tradíciu v európskych metropolách. Vychádza z nemeckého slova naschen – mlsať, a je známy ako tradičné miesto na nakupovanie domácich produktov a čerstvých potravín, ako aj širokou ponukou delikates z celého sveta. Taktiež je to miesto známe svojou rodinnou atmosférou, osobným prístupom predavačov k zákazníkom a vytváraním komunity.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR