|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
02. júna 2018
Popularita Facebooku dramaticky klesá, americkí tínedžeri uprednostňujú YouTube
Americkí tínedžeri sa v pomerne výraznej miere odkláňajú od Facebooku a presúvajú svoju pozornosť k iným sociálnym sieťam a internetovým platformám. Najpoužívanejšou službou medzi ...
Zdieľať
BRATISLAVA 1. júna - Americkí tínedžeri sa v pomerne výraznej miere odkláňajú od Facebooku a presúvajú svoju pozornosť k iným sociálnym sieťam a internetovým platformám.
Najpoužívanejšou službou medzi mladými Američanmi je v súčasnosti YouTube, za ním nasledujú Instagram a Snapchat, pričom Facebook je až s pomerne veľkým odstupom na štvrtom mieste. Vyplýva to z prieskumu amerického Pew Research Center, ktorý sa uskutočnil na vzorke 750 mladých Američanov vo veku od 13 do 17 rokov.
Najväčší prepad zaznamenal práve Facebook, za ktorého používateľov sa ešte v roku 2015 označovalo 71, no teraz už len 51 percent amerických tínedžerov. Naproti tomu YouTube dnes pravidelne používa podľa vlastných tvrdení až 85 percent 13- až 17-ročných Američanov.
K pravidelnému požívaniu Instagramu sa hlási 72 a Snapchatu 69 percent amerických tínedžerov. Oveľa menej používané sú v tejto vekovej skupine Twitter (32 percent) a Tumblr (14 percent).
Najpoužívanejšou službou medzi mladými Američanmi je v súčasnosti YouTube, za ním nasledujú Instagram a Snapchat, pričom Facebook je až s pomerne veľkým odstupom na štvrtom mieste. Vyplýva to z prieskumu amerického Pew Research Center, ktorý sa uskutočnil na vzorke 750 mladých Američanov vo veku od 13 do 17 rokov.
Najväčší prepad zaznamenal práve Facebook, za ktorého používateľov sa ešte v roku 2015 označovalo 71, no teraz už len 51 percent amerických tínedžerov. Naproti tomu YouTube dnes pravidelne používa podľa vlastných tvrdení až 85 percent 13- až 17-ročných Američanov.
K pravidelnému požívaniu Instagramu sa hlási 72 a Snapchatu 69 percent amerických tínedžerov. Oveľa menej používané sú v tejto vekovej skupine Twitter (32 percent) a Tumblr (14 percent).