|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
30. júla 2010
Popradské pleso plné piva?
Slovákom chutí pivo. Dôkazom toho je viac ako dvesto miliónov veľkých pív od spoločnosti Heineken Slovensko, ktoré Slováci stihli vypiť za prvých 7 mesiacov tohto roku. Jeden milión hektolitrov pív ...
Zdieľať
BRATISLAVA 30. júla (WBN/PR) - Slovákom chutí pivo. Dôkazom toho je viac ako dvesto miliónov veľkých pív od spoločnosti Heineken Slovensko, ktoré Slováci stihli vypiť za prvých 7 mesiacov tohto roku. Jeden milión hektolitrov pív značiek Heineken, Zlatý Bažant, Corgoň, Kelt, Krušovice, Starobrno, Martiner a Gemer by vyplnili priestor veľký takmer ako Popradské pleso.
O tom, že pivo je obľúbený nápoj Slovákov na zahasenie smädu, ktoré si radi vychutnávajú v spoločnosti svojich priateľov, svedčia aj čísla - od začiatku júna až doteraz vzrástol predaj spoločnosti Heineken Slovensko v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka približne o 15 %. Mimoriadnej obľube sa tento rok teší aj nealkoholické pivo. Zlatý Bažant Nealko si našiel svojich priaznivcov nielen medzi radmi šoférov, ale konkuruje už aj známym nealkoholickým značkám. Jeho predaj vzrástol za rovnaké obdobie až o jednu pätinu.
Uvidíme, či sa vďaka peknému letnému počasiu Heinekenu Slovensko podarí do konca roka symbolicky "zaplniť" aj ďalšie tatranské plesá.
O tom, že pivo je obľúbený nápoj Slovákov na zahasenie smädu, ktoré si radi vychutnávajú v spoločnosti svojich priateľov, svedčia aj čísla - od začiatku júna až doteraz vzrástol predaj spoločnosti Heineken Slovensko v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka približne o 15 %. Mimoriadnej obľube sa tento rok teší aj nealkoholické pivo. Zlatý Bažant Nealko si našiel svojich priaznivcov nielen medzi radmi šoférov, ale konkuruje už aj známym nealkoholickým značkám. Jeho predaj vzrástol za rovnaké obdobie až o jednu pätinu.
Uvidíme, či sa vďaka peknému letnému počasiu Heinekenu Slovensko podarí do konca roka symbolicky "zaplniť" aj ďalšie tatranské plesá.