Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

30. júla 2010

Popradské pleso plné piva?



Slovákom chutí pivo. Dôkazom toho je viac ako dvesto miliónov veľkých pív od spoločnosti Heineken Slovensko, ktoré Slováci stihli vypiť za prvých 7 mesiacov tohto roku. Jeden milión hektolitrov pív ...



Zdieľať
popradske pleso BRATISLAVA 30. júla (WBN/PR) - Slovákom chutí pivo. Dôkazom toho je viac ako dvesto miliónov veľkých pív od spoločnosti Heineken Slovensko, ktoré Slováci stihli vypiť za prvých 7 mesiacov tohto roku. Jeden milión hektolitrov pív značiek Heineken, Zlatý Bažant, Corgoň, Kelt, Krušovice, Starobrno, Martiner a Gemer by vyplnili priestor veľký takmer ako Popradské pleso.


O tom, že pivo je obľúbený nápoj Slovákov na zahasenie smädu, ktoré si radi vychutnávajú v spoločnosti svojich priateľov, svedčia aj čísla - od začiatku júna až doteraz vzrástol predaj spoločnosti Heineken Slovensko v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka približne o 15 %. Mimoriadnej obľube sa tento rok teší aj nealkoholické pivo. Zlatý Bažant Nealko si našiel svojich priaznivcov nielen medzi radmi šoférov, ale konkuruje už aj známym nealkoholickým značkám. Jeho predaj vzrástol za rovnaké obdobie až o jednu pätinu.

Uvidíme, či sa vďaka peknému letnému počasiu Heinekenu Slovensko podarí do konca roka symbolicky "zaplniť" aj ďalšie tatranské plesá.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Vývoj cien pohonných látok bol nejednotný
<< predchádzajúci článok
ČSOB mala v prvom polroku čistý zisk 23,6 mil. eur