|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 23.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Klement
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
„Okrem mapovania aktuálnych názorov intenzívne komunikujúcej internetovej generácie európskych voličov môže nový portál prispieť aj k zmene postojov k účasti v eurovoľbách,“ povedala Andrea Sitárová z agentúry Donath-Burson-Marsteller. Podľa nej voliči, politici i médiá stále viac používajú na komunikáciu digitálne médiá a sociálne siete. Tento projekt na jednom mieste zhromažďuje každý „tweet“ týkajúci sa eurovolieb. Je to prvý raz, čo sa Twitter používa v súvislosti s voľbami do EP. „Aký vplyv bude mať projekt na voličskú účasť, je zatiaľ priskoro hodnotiť. Je však isté, že sociálne média tu sú a v čase volieb získavajú ešte väčší význam aj pre politikov ako spôsob komunikácie s voličmi,“ dodala A. Sitárová.
Tweetelect09 zobrazuje aktuálne všetky „tweety“ o eurovoľbách, hneď ako sú vytvorené. Zároveň analyzuje, o ktorom politikovi alebo politickej strane sa najviac hovorí na národnej a európskej úrovni. Webová stránka poskytuje prehľad o tom, v ktorej krajine sa ľudia najviac zapájajú do komunikácie na portáli Twitter, čo si Európania myslia o eurovoľbách a sprístupňuje názory twitternautov záujemcom zo všetkých 27 krajín EÚ. Do diskusie na stránkach Tweetelect09 sa môžete zapojiť už teraz, keď pri tweetovaní použijete značku #eu09, alebo meno niektorého z kandidátov či názov kandidujúcej politickej strany.
Spoločnosť Burson-Marsteller sa spojila takisto so spravodajským kanálom France 24 a na portáli Tweetelect09 zaistila aj obrazové spravodajstvo o priebehu eurovolieb v angličtine.
Tweetelect09 nadväzuje na www.predict09.eu, stránku politológov z London School of Economics a Trinity College. Cieľom ich projektu so spoločnosťou Burson-Marsteller je odhadnúť pravdepodobné výsledky eurovolieb pomocou štatistického modelu, t. j. presnejšie ako prieskumami verejnej mienky.
Súvisiace články:
ŠÚ SR je pripravený na eurovoľby (2. 6. 2009)
Voľby do EP sú mrhaním času, tvrdí Klaus (2. 6. 2009)
Prešovskí stredoškoláci si vyskúšajú e-voľby do EP (28. 5. 2009)
Eurovoľby by v máji vyhral Smer (28. 5. 2009)
Infolinka pomôže aj pri eurovoľbách (25. 5. 2009)
Výsledky eurovolieb známe 24 hodín po ich skončení (18. 5. 2009)
Začala sa kampaň k eurovoľbám (16. 5. 2009)
<< predchádzajúci článok
ŠKODA AUTO ako prvá značka ponúka všetky svoje modely s možnosťou uplatnenia odpočtu DPH bez deliacej mreže
ŠKODA AUTO ako prvá značka ponúka všetky svoje modely s možnosťou uplatnenia odpočtu DPH bez deliacej mreže