Pomáhame tatranským lesom aj naďalej Foto: LidlBratislava 30. júna (OTS) - Od 1. júla venuje obchodný reťazec z každej predanej 1,5 l fľaše minerálnej vody Saguaro 1 cent na výsadbu mladých stromčekov v Nízkych Tatrách.
Spoločne sme na kalamitnom území v tatranských lesoch vysadili už 200 000 stromčekov, náš národný poklad však aj naďalej potrebuje pomoc. Kampaň „Voda pre stromy“ preto pokračuje! Od 1. júla venujeme z každej predanej 1,5l fľaše minerálnej vody Saguaro 1 cent na výsadbu mladých stromčekov v Nízkych Tatrách.
Pomáhame tatranským lesom aj naďalej Foto: Lidl„
Tatry sú našou srdcovou záležitosťou a ako úspešná spoločnosť vnímame povinnosť prispievať k ich obnove. Sme radi, že spolu s našimi zákazníkmi a Lesmi Slovenskej republiky sa nám darí pomáhať tam, kde to je najviac potrebné,“ povedal
Stanislav Čajka, generálny riaditeľ spoločnosti Lidl Slovenská republika. „
Vítame každú aktivitu, ktorej cieľom je pomôcť revitalizácii kalamitného územia. Lesy Slovenskej republiky už od veternej kalamity z roku 2005 vysadili v Nízkych Tatrách milióny stromčekov, no každá pomoc urýchli revitalizáciu územia a na holinách tak rýchlejšie vyrastie nový les,“ uviedol
Ctibor Határ, generálny riaditeľ Lesov Slovenskej republiky, š.p.
Lidl začal tatranským lesom pomáhať už v roku 2012 darom 25 000 sadeničiek. Do revitalizácie kalamitného územia sa priamo v teréne zapojili aj naši zamestnanci a vznikol Lidl les. V obnove zelených pľúc našej krajiny sme následne pokračovali projektom „Voda pre stromy“ a v jeho premiérovom ročníku sa s podporou našich zákazníkov podarilo vyčleniť prostriedky na výsadbu ďalších 75 000 stromčekov. O rok neskôr pribudlo v Tatrách vďaka „Vode pre stromy“ ďalších 100 000 stromčekov. 6. mája 2014 sa uskutočnila v poradí už tretia výsadba v Lidl lese. Zúčastnilo sa na nej
viac ako 60 zamestnancov našej spoločnosti, ktorí za jeden deň
vysadili 6000 mladých stromčekov. O osemsto sadeničiek sa im tak podarilo prekonať vlastný
Slovenský rekord v kategórii „Najviac vysadených stromčekov za jeden deň“.
Cieľom kampane „Voda pre stromy“ je prispieť k zalesňovaniu oblastí, ktoré zasiahla v roku 2004 ničivá veterná kalamita. Jej negatívne dôsledky následne ešte znásobila rozsiahla kalamita podkôrneho hmyzu. Aktuálne informácie o projekte je možné nájsť na internetovej stránke
www.lidl.sk či na oficiálnom facebookovom profile spoločnosti Lidl
www.facebook.com/lidlslovensko.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR