|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
25. júla 2011
Polovica vodičov napriek drahým PHM jazdy neobmedzila
Aj napriek tomu, že pri kúpe auta je spotreba pre tri štvrtiny slovenských vodičov kľúčovým kritériom, takmer polovica uvádza, že existujúce vysoké ceny PHM nemajú žiaden vplyv na spôsob, akým ...
Zdieľať
BRATISLAVA 25. júla (WBN/PR) – Aj napriek tomu, že pri kúpe auta je spotreba pre tri štvrtiny slovenských vodičov kľúčovým kritériom, takmer polovica uvádza, že existujúce vysoké ceny PHM nemajú žiaden vplyv na spôsob, akým svoje auto používajú. Až 34 percent vodičov dokonca tvrdí, že neexistuje hranica, ktorá by ich prinútila pre obmedzenie jázd. Vyplýva to z prieskumu, ktorý medzi svojimi zákazníkmi na Slovensku uskutočnila spoločnosť AAA AUTO.
To, že pri kúpe auta hrá spotreba zásadný význam, sa v prieskume AAA AUTO potvrdilo. Popri 75-tich percentách respondentov, ktorí označili spotrebu za jednu z rozhodujúcich kritérií, uviedlo 12 percent vodičov spotrebu ako hľadisko významné, hoci nie kľúčové. Pre šesť percent vodičov je toto kritérium druhoradé, sedem percent vodičov spotreba auta pri kúpe vôbec nezaujíma.
Čo sa týka vodičských návykov, 48 percent opýtaných uviedlo, že ani vysoké ceny PHM ich nezmenili, 46 percent respondentov sa údajne snaží jazdiť úspornejšie, šesť percent z nich jazdy autom obmedzili.
Zaujímavé je tiež porovnanie výsledkov rovnakého prieskumu, ktorý spoločnosť AAA AUTO urobila v Českej republike. Z neho vyplýva, že českí vodiči sú voči vysokým cenám PHM menej citliví. Takmer 60 percent z nich uviedlo, že existujúce ceny PHM nemajú na ich správanie žiaden vplyv, 31 percent sa snaží jazdiť úspornejšie a zostávajúcich 10 percent jazdy obmedzili. Česi tiež menej často uvádzajú spotrebu ako rozhodujúce kritérium pri výbere auta, túto odpoveď zvolilo 59 percent respondentov v ČR.
Skupina AAA AUTO pôsobí na trhu takmer 20 rokov. V súčasnej dobe prevádzkuje sieť 25 pobočiek v Českej republike a na Slovensku. V septembri 2007 vstúpila holandská materská spoločnosť AAA Auto Group N.V. na burzy cenných papierov v Prahe a Budapešti. Podľa auditovaných výsledkov predala v roku 2010 skupina AAA AUTO 39 530 automobilov. V minulom roku zvíťazila AAA AUTO v nezávislom spotrebiteľskom teste autobazárov denníka Mladá Fronta DNES a webové stránky www.aaaauto.cz sa umiestnili na prvom mieste medzi automobilovými firmami v súťaži Web Top 100.
To, že pri kúpe auta hrá spotreba zásadný význam, sa v prieskume AAA AUTO potvrdilo. Popri 75-tich percentách respondentov, ktorí označili spotrebu za jednu z rozhodujúcich kritérií, uviedlo 12 percent vodičov spotrebu ako hľadisko významné, hoci nie kľúčové. Pre šesť percent vodičov je toto kritérium druhoradé, sedem percent vodičov spotreba auta pri kúpe vôbec nezaujíma.
Čo sa týka vodičských návykov, 48 percent opýtaných uviedlo, že ani vysoké ceny PHM ich nezmenili, 46 percent respondentov sa údajne snaží jazdiť úspornejšie, šesť percent z nich jazdy autom obmedzili.
Zaujímavé je tiež porovnanie výsledkov rovnakého prieskumu, ktorý spoločnosť AAA AUTO urobila v Českej republike. Z neho vyplýva, že českí vodiči sú voči vysokým cenám PHM menej citliví. Takmer 60 percent z nich uviedlo, že existujúce ceny PHM nemajú na ich správanie žiaden vplyv, 31 percent sa snaží jazdiť úspornejšie a zostávajúcich 10 percent jazdy obmedzili. Česi tiež menej často uvádzajú spotrebu ako rozhodujúce kritérium pri výbere auta, túto odpoveď zvolilo 59 percent respondentov v ČR.
Skupina AAA AUTO pôsobí na trhu takmer 20 rokov. V súčasnej dobe prevádzkuje sieť 25 pobočiek v Českej republike a na Slovensku. V septembri 2007 vstúpila holandská materská spoločnosť AAA Auto Group N.V. na burzy cenných papierov v Prahe a Budapešti. Podľa auditovaných výsledkov predala v roku 2010 skupina AAA AUTO 39 530 automobilov. V minulom roku zvíťazila AAA AUTO v nezávislom spotrebiteľskom teste autobazárov denníka Mladá Fronta DNES a webové stránky www.aaaauto.cz sa umiestnili na prvom mieste medzi automobilovými firmami v súťaži Web Top 100.