|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
12. augusta 2014
Polovica Slovákov nepozná kandidátov na ich starostu či primátora
Polovica Slovákov nevie, kto bude kandidovať v ich obci alebo meste za starostu či primátora v novembrových komunálnych voľbách. Vyplýva to z prieskumu verejnej mienky, ktorý ...
Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR
Bratislava 12. augusta (TASR) - Polovica Slovákov nevie, kto bude kandidovať v ich obci alebo meste za starostu či primátora v novembrových komunálnych voľbách. Vyplýva to z prieskumu verejnej mienky, ktorý urobila agentúra Focus koncom júla pre projekt "Ako vyhrať voľby". Oslovila 1050 obyvateľov Slovenska. Pýtala sa, či vedia, kto sa chystá v ich obci alebo meste kandidovať za starostu či primátora.Komunálne voľby budú 15. novembra, kandidáti majú na predkladanie svojich kandidačných listín čas do 21. septembra. Oficiálna volebná kampaň sa začne až koncom októbra. Podľa odborníčky na PR a volebný marketing Jaroslavy Vaculčiakovej, ktorá založila projekt "Ako vyhrať voľby", sú tri mesiace na oslovenie a presvedčenie voličov málo.
"Najmä vo väčších mestách sme svedkami rozbiehajúcich sa komunálnych kampaní, v menších mestách stále kandidáti svoju kandidatúru buď zvažujú, alebo si ju nechávajú pre seba. To je chyba, tým vlastne nahrávajú svojim protikandidátom," povedala Vaculčiaková.
Nazdáva sa, že kandidáti by už dnes mali oslovovať voličov, hoci zákon stanovuje na kampaň 17 dní pred voľbami. "Kandidáti, ktorí už pracujú s voličmi v teréne, zvyšujú svoje šance na úspech," dodal odborník na politický marketing a volebné kampane Roman Neczli.
Portál www.akovyhratvolby.sk je určený všetkým kandidátom na starostov, primátorov a poslancov do komunálnych volieb 2014. Kandidáti na ňom nájdu priebežne aktualizované informácie o voľbách, termíny, rady, tipy a návody ako uspieť a ako vyhrať komunálne voľby. Cieľom projektu "Ako vyhrať voľby" je zvyšovať úroveň komunálnych volebných kampaní, ako aj celkovej politickej kultúry na Slovensku. Informácie poskytla Vaculčiaková.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR