|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 19.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Alžbeta
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
17. júla 2013
Polovica Slovákov by chcela platiť mobilným telefónom
Takmer polovica Slovákov má záujem platiť za tovar alebo služby prostredníctvom priblíženia mobilného telefónu k platobnému terminálu na pokladni. V prieskume, ktorý realizovala ...
Zdieľať
BRATISLAVA 17. júla (WEBNOVINY) - Takmer polovica Slovákov má záujem platiť za tovar alebo služby prostredníctvom priblíženia mobilného telefónu k platobnému terminálu na pokladni.
V prieskume, ktorý realizovala agentúra NMS Market Research SR, to uviedlo 49 percent respondentov.
Necelá polovica Slovákov (43 percent) používa mobil na prezeranie si ponúk e-shopov alebo obchodných reťazcov a takmer štvrtina použila svoj mobilný telefón na nákup tovaru alebo služieb (23 percent).
Ako však zdôraznila Mária Harvaníková zo spoločnosti NMS Market Research SR, napriek tomu si väčšina ľudí nepraje dostávať informácie o akčných ponukách alebo zľavových kupónoch priamo do mobilného telefónu. Uviedlo to až 62 percent opýtaných.
Agentúru SITA informovala Mária Harvaníková zo spoločnosti NMS Market Research SR.
V prieskume, ktorý realizovala agentúra NMS Market Research SR, to uviedlo 49 percent respondentov.
Necelá polovica Slovákov (43 percent) používa mobil na prezeranie si ponúk e-shopov alebo obchodných reťazcov a takmer štvrtina použila svoj mobilný telefón na nákup tovaru alebo služieb (23 percent).
Ako však zdôraznila Mária Harvaníková zo spoločnosti NMS Market Research SR, napriek tomu si väčšina ľudí nepraje dostávať informácie o akčných ponukách alebo zľavových kupónoch priamo do mobilného telefónu. Uviedlo to až 62 percent opýtaných.
Agentúru SITA informovala Mária Harvaníková zo spoločnosti NMS Market Research SR.