|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
13. júla 2023
Politické strany už minuli na kampaň viac ako päť miliónov eur, najviac utratil Smer-SD a progresívci
Politické strany minuli na predvolebnú kampaň k štvrtkovému dňu viac ako 5,78 milióna eur. Najviac zatiaľ utratila strana Smer-SD, a to vyše 1,2 milióna eur z jej celkového ...
Zdieľať
13.7.2023 (SITA.sk) - Politické strany minuli na predvolebnú kampaň k štvrtkovému dňu viac ako 5,78 milióna eur. Najviac zatiaľ utratila strana Smer-SD, a to vyše 1,2 milióna eur z jej celkového rozpočtu dva milióny eur.
Vyplýva to z údajov, ktoré zverejňuje na svojom webe Transparency International Slovensko. Za Smerom-SD nasleduje Progresívne Slovensko, ktoré minulo 866-tisíc eur a hnutie Sme rodina s výdavkami na úrovni 720-tisíc eur.
Strany stavili viac na sociálne siete ako na reklamu na najznámejšom vyhľadávači. Ich výdavky na Meta reklamu dosiahli vyše 351-tisíc eur, na Google utratili vyše 190-tisíc eur. Kresťanskodemokratické hnutie má najvyššie výdavky spomedzi všetkých strán na reklamu prostredníctvom sociálnych sietí platformy Meta. Vynaložilo na ňu zhruba 76-tisíc eur.
V rámci rebríčka celkových výdavkov na kampaň je však zatiaľ na poslednom mieste, minulo 197-tisíc eur. Reklamu na Googli doteraz najviac využilo hnutie Progresívne Slovensko, ktoré na ňu minulo 79-tisíc eur.
Zdroj: SITA.sk - Politické strany už minuli na kampaň viac ako päť miliónov eur, najviac utratil Smer-SD a progresívci © SITA Všetky práva vyhradené.
Vyplýva to z údajov, ktoré zverejňuje na svojom webe Transparency International Slovensko. Za Smerom-SD nasleduje Progresívne Slovensko, ktoré minulo 866-tisíc eur a hnutie Sme rodina s výdavkami na úrovni 720-tisíc eur.
Viac o téme: Predčasné voľby 2023 na Slovensku
Strany stavili viac na sociálne siete ako na reklamu na najznámejšom vyhľadávači. Ich výdavky na Meta reklamu dosiahli vyše 351-tisíc eur, na Google utratili vyše 190-tisíc eur. Kresťanskodemokratické hnutie má najvyššie výdavky spomedzi všetkých strán na reklamu prostredníctvom sociálnych sietí platformy Meta. Vynaložilo na ňu zhruba 76-tisíc eur.
V rámci rebríčka celkových výdavkov na kampaň je však zatiaľ na poslednom mieste, minulo 197-tisíc eur. Reklamu na Googli doteraz najviac využilo hnutie Progresívne Slovensko, ktoré na ňu minulo 79-tisíc eur.
Zdroj: SITA.sk - Politické strany už minuli na kampaň viac ako päť miliónov eur, najviac utratil Smer-SD a progresívci © SITA Všetky práva vyhradené.
nasledujúci článok >>
Európsky parlament sa musí brániť pred korupciou a škodlivým zasahovaním zo zahraničia, tvrdí Bilčík
Európsky parlament sa musí brániť pred korupciou a škodlivým zasahovaním zo zahraničia, tvrdí Bilčík