|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
12. októbra 2011
Politická situácia a historicky najlepší podiel TA3 na trhu
Včerajšie mimoriadne vysielanie k hlasovaniu NR SR o rozšírení dočasného eurovalu a vyslovení dôvery vláde SR prinieslo našej spravodajskej televízii historicky najlepší podiel na ...
Zdieľať
BRATISLAVA 12. októbra (WBN/PR) - Včerajšie mimoriadne vysielanie k hlasovaniu NR SR o rozšírení dočasného eurovalu a vyslovení dôvery vláde SR prinieslo našej spravodajskej televízii historicky najlepší podiel na trhu.
„Včerajšie hlasovanie NR SR o eurovale a vyslovení dôvery vláde SR bolo mimoriadnou udalosťou nielen pre Slovensko, ale aj celú Európu. Naša spravodajská televízia TA3 sa preto venovala tejto téme kontinuálne počas celého dňa až do neskorých večerných hodín, či už zo štúdia TA3 alebo živými vstupmi a prenosmi z NR SR. Naše včerajšie vysielanie bolo mimoriadne aj z pohľadu čísel – TA3 dosiahla svoj historicky najlepší podiel na trhu, čo je takmer 10,9 %,“ povedal Michal Gučík, generálny riaditeľ TA3, ktorý sa dnes všetkým pracovníkom TA3 poďakoval, ocenil ich úsilie a pracovné nasadenie, ktoré včerajšiemu mimoriadnemu vysielaniu venovali .
Dôkazom kvalitnej práce redaktorov televízie TA3 sú aj mnohé citácie nielen na Slovensku ale aj v zahraničí. Od TA3 preberali informácie, video materiály a živé vysielanie najväčšie svetové spravodajské agentúry ako APTN, Reuters a AFP.
K historicky najlepšiemu podielu na trhu TV TA3 v kategórii 12+ (takmer 10,9 %) pridávame niekoľko ďalších zaujímavých čísel. V kategórii 12-54 bola včerajšia sledovanosť TA3 7,6 % na trhu. V oboch kategóriách pritom ide v poradí o 3. miesto na trhu po TV Markíza a TV JOJ. V kategórii BA 18+ dosiahla podiel takmer 19%. Rovnaké percento sledovanosti bolo zaznamenané aj v kategórii vysokoškolsky vzdelaných ľudí. V kategórii manažérov dosiahla TA3 včera takmer 23 %-ný podiel. Dĺžka sledovania TA3 dosiahla číslo 85,3 minút, čím včera niekoľkonásobne presiahla svoj bežný priemer. TV TA3 si pritom aspoň na jednu minútu včera zaplo 1 214 543 unikátnych divákov (priemerný denný zásah). Najvyššiu sledovanosť, a teda 1. miesto na trhu, zaznamenala TV TA3 v týchto vysielacích časoch: 13.00-14.00 a v čase od 22.30 do 23.30.
Za zmienku stoja aj zaujímavé čísla z webu TA3 www.ta3.com. Včerajšie vysielanie prispelo k takmer 500 000 zobrazeniam a dosiahnutiu počtu 54 600 reálnych užívateľov*.
*(Zdroj: AIM Monitor)
Televízia TA3 sa bude mimoriadnym okolnostiam okolo pádu vlády SR venovať vo svojom vysielaní aj naďalej. Do politických debát chceme vtiahnuť aj samotných divákov. V najbližšej politicko-diskusnej relácii V politike budú môcť klásť otázky priamo politikom, ktoré môžu zaslať na e-mailovú adresu vpolitike@ta3.com
O televízii TA3
Televízia TA3 je prvá spravodajská televízia, ktorá na slovenskom trhu pôsobí od septembra roku 2001. Denne prináša aktuálne spravodajstvo, pričom základom jej vysielania sú hodinové spravodajské bloky. Programovú štruktúru dopĺňajú publicistické relácie a špeciálne projekty, ktoré pokrývajú všetky oblasti spoločenského života. Primárnymi cieľovými skupinami televízie sú obyvatelia Bratislavy starší ako 18 rokov, obyvatelia miest s viac ako 50-tisícmi obyvateľov, ako aj profesionáli s vysokoškolským vzdelaním a vysokým socioekonomickým štatútom. Prevádzkovateľom televízie jespoločnosť C.E.N., s.r.o.
„Včerajšie hlasovanie NR SR o eurovale a vyslovení dôvery vláde SR bolo mimoriadnou udalosťou nielen pre Slovensko, ale aj celú Európu. Naša spravodajská televízia TA3 sa preto venovala tejto téme kontinuálne počas celého dňa až do neskorých večerných hodín, či už zo štúdia TA3 alebo živými vstupmi a prenosmi z NR SR. Naše včerajšie vysielanie bolo mimoriadne aj z pohľadu čísel – TA3 dosiahla svoj historicky najlepší podiel na trhu, čo je takmer 10,9 %,“ povedal Michal Gučík, generálny riaditeľ TA3, ktorý sa dnes všetkým pracovníkom TA3 poďakoval, ocenil ich úsilie a pracovné nasadenie, ktoré včerajšiemu mimoriadnemu vysielaniu venovali .
Dôkazom kvalitnej práce redaktorov televízie TA3 sú aj mnohé citácie nielen na Slovensku ale aj v zahraničí. Od TA3 preberali informácie, video materiály a živé vysielanie najväčšie svetové spravodajské agentúry ako APTN, Reuters a AFP.
K historicky najlepšiemu podielu na trhu TV TA3 v kategórii 12+ (takmer 10,9 %) pridávame niekoľko ďalších zaujímavých čísel. V kategórii 12-54 bola včerajšia sledovanosť TA3 7,6 % na trhu. V oboch kategóriách pritom ide v poradí o 3. miesto na trhu po TV Markíza a TV JOJ. V kategórii BA 18+ dosiahla podiel takmer 19%. Rovnaké percento sledovanosti bolo zaznamenané aj v kategórii vysokoškolsky vzdelaných ľudí. V kategórii manažérov dosiahla TA3 včera takmer 23 %-ný podiel. Dĺžka sledovania TA3 dosiahla číslo 85,3 minút, čím včera niekoľkonásobne presiahla svoj bežný priemer. TV TA3 si pritom aspoň na jednu minútu včera zaplo 1 214 543 unikátnych divákov (priemerný denný zásah). Najvyššiu sledovanosť, a teda 1. miesto na trhu, zaznamenala TV TA3 v týchto vysielacích časoch: 13.00-14.00 a v čase od 22.30 do 23.30.
Za zmienku stoja aj zaujímavé čísla z webu TA3 www.ta3.com. Včerajšie vysielanie prispelo k takmer 500 000 zobrazeniam a dosiahnutiu počtu 54 600 reálnych užívateľov*.
*(Zdroj: AIM Monitor)
Televízia TA3 sa bude mimoriadnym okolnostiam okolo pádu vlády SR venovať vo svojom vysielaní aj naďalej. Do politických debát chceme vtiahnuť aj samotných divákov. V najbližšej politicko-diskusnej relácii V politike budú môcť klásť otázky priamo politikom, ktoré môžu zaslať na e-mailovú adresu vpolitike@ta3.com
O televízii TA3
Televízia TA3 je prvá spravodajská televízia, ktorá na slovenskom trhu pôsobí od septembra roku 2001. Denne prináša aktuálne spravodajstvo, pričom základom jej vysielania sú hodinové spravodajské bloky. Programovú štruktúru dopĺňajú publicistické relácie a špeciálne projekty, ktoré pokrývajú všetky oblasti spoločenského života. Primárnymi cieľovými skupinami televízie sú obyvatelia Bratislavy starší ako 18 rokov, obyvatelia miest s viac ako 50-tisícmi obyvateľov, ako aj profesionáli s vysokoškolským vzdelaním a vysokým socioekonomickým štatútom. Prevádzkovateľom televízie jespoločnosť C.E.N., s.r.o.