![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
02. júla 2015
Politici sa s blížiacimi voľbami čoraz viac prezentujú na internete
Uvádzame výber z dennej tlače. Politické strany sa pred voľbami čoraz viac sústreďujú na sociálne siete, kde môžu osloviť mladšiu a strednú generáciu, uvádza denník SME. ...
Zdieľať

Odborník na reklamu Igor Brossmann upozorňuje, že pri kampani na sociálnej sieti hrozí strata dôveryhodnosti. "Nikdy neviete, kto sa za koho skrýva, existujú aj falošné profily," hovorí. Optimálne je podľa neho kombinovať štandardnú kampaň s osobnými stretnutiami s voličmi a internetom. Ostrá kampaň sa začne až po oficiálnom vyhlásení termínu volieb, asi koncom jesene. Politici však priznávajú, že internetovú reklamu na propagáciu strán platia už dnes. Denník o tom informoval na druhej strane v článku s názvom "Internetovú kampaň strany už vedú".
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR