Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Kultúra

02. júla 2015

Politici sa s blížiacimi voľbami čoraz viac prezentujú na internete



Uvádzame výber z dennej tlače. Politické strany sa pred voľbami čoraz viac sústreďujú na sociálne siete, kde môžu osloviť mladšiu a strednú generáciu, uvádza denník SME. ...



Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR/AP
Bratislava 2. júla (TASR) - Uvádzame výber z dennej tlače. Politické strany sa pred voľbami čoraz viac sústreďujú na sociálne siete, kde môžu osloviť mladšiu a strednú generáciu, uvádza denník SME. Čo týždeň, to nové video. Tak vyzerá komunikácia opozičnej Siete na Facebooku necelých osem mesiacov pred voľbami. Politici cez elektronické médiá môžu navyše informovať aj o termínoch letných akcií, ktoré sú súčasťou predvolebnej kampane. Okrem Siete to využívajú najmä SNS a SDKÚ-DS. Trend, s ktorým pred piatimi rokmi uspeli liberáli z SaS, sa už uchytil aj medzi štandardnými stranami. Videá či blogy politikov na sociálnych sieťach a oficiálnych weboch strán pomáhajú ľahšie prezentovať program aj mimo ostrej kampane.


Odborník na reklamu Igor Brossmann upozorňuje, že pri kampani na sociálnej sieti hrozí strata dôveryhodnosti. "Nikdy neviete, kto sa za koho skrýva, existujú aj falošné profily," hovorí. Optimálne je podľa neho kombinovať štandardnú kampaň s osobnými stretnutiami s voličmi a internetom. Ostrá kampaň sa začne až po oficiálnom vyhlásení termínu volieb, asi koncom jesene. Politici však priznávajú, že internetovú reklamu na propagáciu strán platia už dnes. Denník o tom informoval na druhej strane v článku s názvom "Internetovú kampaň strany už vedú".

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Tomáš Klus príde do Bratislavy pozdraviť svojich fanúšikov
<< predchádzajúci článok
Enrique Iglesias má problém, spevák pôjde pred súd